Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tiikerisalva on kans hemmetin jännää tavaraa :D Tää hevoslinimentti vaan on pirun hyvää, poistaa tulehdustakin.
Sain kaverilta sellaisen tuubin kuin Capsicam. Haettu tuolta lahden toiselta puolelta -Se on kanssa aika jytyä :)
Tiikerisalvaa tuli käytettyä aika paljon pallonpeluuaikoina ja löytyy tuota hevoslinimenttiä myös. Toimivia systeemejä kyllä.

Mulla on rinta/kädet venyttelyn tarpeessa. Ihan järkyttävän jäykät. Selän lihakset melko juntturassa. Ens viikolla pääsis vasta hierojalle. No eiku treeneihin vaan tänään. Sillä se lähtee, millä on tullukki.

Taka-reidet polttavan kipeät.. Viikon päästä tiistaina hieroja. ..Huomenna jumppaa ja to/pe salia. Tänään lepoa !

Olisi varmasti mielenkiitoista herätä joku päivä niin, ettei mikään paikka olisi jumissa. Edes joulun jälkeen pari viikkoa kevyemmin treenatessani ei ollut täysin "rentoa" oloa. Hierojalla käyntiikään ei ole oikein varaa.

Juu ei oo hieroja ihan halvinta hupaa, mutta kyllä se jeesaa. Yhellä kerralla saa pikkasen paikkoja auki. Paras ois, joku 5-10 krt:aa. Maksaa vaan helposti sen 300 ekee/10 krt.

Mä oon yrittäny nyt alottaa ton hieronnassa käynnin niin, et kävis kerran kuussa. Tunnin puolihieronta muistaakseni 36e. Ei kaada työssäkäyvän budjettia mihinkään ja onpahan helpompi olla. Seuraavalla kerralla parin viikon päästä auotaan noi jalat ja pelottaa jo valmiiksi :D

Tämä täti on hyvin, hyvin väsynyt... :D, mutta onnellinen. Eilen tuli unelmia toteen. :haart:

Kunnon google translator toi somali :D

Jep, itse asiassa se sanoi että Ei ongelma, eikä ei ongelmaa.
Sillä on muutenkin välillä ihan levotonta läppää, ei ole helppoa Suomen kieli ei:D

Jos huomenna ei tarjoa keksiä niin tiedät mitä pitää tehdä :curs: ( :whip: )

:hyvä:

Ei kai sille enää mitään kehtaa tehdä, tainnut aika villistä paikasta karata(mikäs vitun humanisti musta on tullut, onko pää pehmennyt sen verran).

LOL jos on ramada keskellä kesää kun ne ei silloin saa syödä kuin pimeällä:lol2:

Ei kai sille enää mitään kehtaa tehdä, tainnut aika villistä paikasta karata(mikäs vitun humanisti musta on tullut, onko pää pehmennyt sen verran).

Mimmit on pehmittänyt sut !

Pääsisköhän täältä duunista jo pikkuhiljaa vittuun. 06 taas alottanut tänään, eikä käryä koska pääsee pois. Huomenna samanlainen paska, vittu mä olen kypsä.

Jebou, mikäs siinä tuuliviirinä olemisessa, kun sun elämäntilanne mahdollistaa sen vapauden. Sehän on vaan hienoa että voit vaihtaa paikkaa jos mieli tekee, kaikki ei voi vaikka haluaiskin.

Totta! Ehkä tää tuuliviiriys loppuu joskus, jos on loppuakseen. Nyt jos sais ovet auki tonne johonki saa nähä minne ni olisin aikas happy. Kesää vietellää sit missä vietellää, ja töitä tehää, vittu mä mitää lomia tarvi vaikka ekaa kertaa sitte kouluaikojen oisin sellaisen jopa voinu pitää :D Ma tarvin jotain uuutta jännää taaas

Mistä tietää että on liikaa aikaa? Siitä, kun näet 3 ketjussa viimeisempänä oman nikkisi ja siitä kun tuntuu ettei pakkiksella kirjoittele kukaan. :D

Kävis välillä salilla.

Back
Ylös Bottom