Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Faija taas anto tänään vähän työmääräyksiä. Täytyy lavaa hitsata kuulemma monesta kohtaa ja joku säiliö pitäis taas sulatella puoliks. Miks vittu aina talvella... -.-

Faija taas anto tänään vähän työmääräyksiä. Täytyy lavaa hitsata kuulemma monesta kohtaa ja joku säiliö pitäis taas sulatella puoliks. Miks vittu aina talvella... -.-

Ei tuo ole vielä mitään, faija puhui, että tekisin rakennesuunnittelua kerrostaloprojektiin ja siihen perään projektinvalvontaa. Riippuu nyt ihan miltä oma kevään aikataulu näyttää.

Olipas hajottavimmat laskarit hetkeen tossa äsken. Hirveetä jankkausta ja helvetin hidasta toimintaa. Hajotukseen ei auta se, että noi on 10 tuntisen päivän 2 viimestä tuntia. Ja parasta on, että tää jatkuu koko kevään :jahas:

Hakusessa ois joku simppeli, mutta herkkuinen ruokaresepti. Mielellään vaikka riisin kanssa. Fish-curry? Emmä tiiä, jotain suhte simppeliä, mutta samalla sellaista jota ei tarvi odotella ja valmistella pitkään, ja joka ois jonnin verran riittoisaa.

Jos riisiä teet lisukkeeks niin ehdottomasti pilahviriisiä! Eli siis öljyä reilusti pannulle, "paistat" riisit siinä öljyssä ja purkki tomaattimurskaa perään ja suolaa päälle. Tulee riisistäkin aivan helvetin hyvää, eikä vie edes niin kauaa aikaa kun keittäminen.

Ei tuo ole vielä mitään, faija puhui, että tekisin rakennesuunnittelua kerrostaloprojektiin ja siihen perään projektinvalvontaa. Riippuu nyt ihan miltä oma kevään aikataulu näyttää.

Höpöhöpö. Sulla on tollasta siistiä sisätyötä :D Mä joudun pilkkihaalareissa konttaa tonne hankeen ja pyyhkii puikkoa tulille. WOO!! Varmaan se säiliöki joku vanha naftatankki(niinku edellinen) ja ku alottaa polttaa ni räjähtää silmille niin joudun nöyrtymään ja poistumaan sinkkuketjusta ennen Judista ku oon tuhanen pimppihirviön päreinä sielä laanilla.

Tänään pääsee vihdoin painiin, noiden keltanokkien kanssa, torstaina pääsee murjoon jo pystyä. Oli kyllä suurin virhe alottaa toi vapari taas peruskurssilta "että sais vähän kuntoo". vituttaa yli kaiken nysvätä noiden kanssa. Lupaan lopettaa tänään jokaisen kenen kanssa painin, alle 90sekunnin.

Otan osaa ;) On tosi tylsää jos joskus joutuu painimaan jonkun vasta aloittaneen kanssa.

Mä joudun tekeen sitä vittu 2kk. En nyt sano olevani itekkään mikään nero siellä matossa, mutta parin vuoden judokokemus, sekä hetken aikasempi vapaaottelutausta jeesaa kuitenkin jonkunverran

Höpöhöpö. Sulla on tollasta siistiä sisätyötä :D Mä joudun pilkkihaalareissa konttaa tonne hankeen ja pyyhkii puikkoa tulille. WOO!! Varmaan se säiliöki joku vanha naftatankki(niinku edellinen) ja ku alottaa polttaa ni räjähtää silmille niin joudun nöyrtymään ja poistumaan sinkkuketjusta ennen Judista ku oon tuhanen pimppihirviön päreinä sielä laanilla.

Pitäähän sitä työmaallakin käydä. Valkoinen kypärä päässä hokemassa ninnannunnaa ja "Kuka vastaa?!".

harjakainen_180413c.webp

^Sä se jaksat aina olla pirtsakka. :D Mulla on kyllä ollut niin tahmea maanantai, ettei pitkään aikaan. Harkitsen vakavasti, et passaan combatin illalla, ja meen töitten jälkeen suoraan koisiin. Hirmunen väsy (ja hirmunen suklaanhimo :jahas:).

No en nyt aina, kyllä sitä joskus vituttaa ihan huolella... :D

Back
Ylös Bottom