Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyviä hommia!Faija taas anto tänään vähän työmääräyksiä. Täytyy lavaa hitsata kuulemma monesta kohtaa ja joku säiliö pitäis taas sulatella puoliks. Miks vittu aina talvella... -.-
Faija taas anto tänään vähän työmääräyksiä. Täytyy lavaa hitsata kuulemma monesta kohtaa ja joku säiliö pitäis taas sulatella puoliks. Miks vittu aina talvella... -.-
Ei tuo ole vielä mitään, faija puhui, että tekisin rakennesuunnittelua kerrostaloprojektiin ja siihen perään projektinvalvontaa. Riippuu nyt ihan miltä oma kevään aikataulu näyttää.
Otan osaa ;) On tosi tylsää jos joskus joutuu painimaan jonkun vasta aloittaneen kanssa.
Höpöhöpö. Sulla on tollasta siistiä sisätyötä :D Mä joudun pilkkihaalareissa konttaa tonne hankeen ja pyyhkii puikkoa tulille. WOO!! Varmaan se säiliöki joku vanha naftatankki(niinku edellinen) ja ku alottaa polttaa ni räjähtää silmille niin joudun nöyrtymään ja poistumaan sinkkuketjusta ennen Judista ku oon tuhanen pimppihirviön päreinä sielä laanilla.

^Sä se jaksat aina olla pirtsakka. :D Mulla on kyllä ollut niin tahmea maanantai, ettei pitkään aikaan. Harkitsen vakavasti, et passaan combatin illalla, ja meen töitten jälkeen suoraan koisiin. Hirmunen väsy (ja hirmunen suklaanhimo :jahas.
Mun pitäs kind of irtisanoa itteni duunista mutta en uskalla vielä :D Oooonpas nössöksi muuttunu tässä hiljattain...
Lupaan lopettaa tänään jokaisen kenen kanssa painin, alle 90sekunnin.