pyssy
Mode
Mä olen taas miettinyt, että onko todella politiikasta mitään tietämättömän ja sitä seuraamattoman idiootin (kuten minä) velvollisuus äänestää vai olla äänestämättäMinkälaista maitoa ostit? Ajattelin auttaa ja antaa sulle syyn postata kun haluat kuitenkin 4000 postia rikki ennen vaalivalvojaisia ;)
Eipä oikestaan kukaan muu sitä tiedä, kuin sinä itse...1/4 ei käy äänestämässä, joten ei voi sanoa 1,25miljoonan Suomalaisen olevan väärässä.
Onhan sekin kannanotto, että ei äänestä. Jos ei kiinnosta, niin ei kai sinne väkisin kannata mennä...Demokratiaahan se on sekin.
Itekin äänestin ennakkoon tossa lähimmässä postissa ja se jos jokin oli hämmentävää. Ensin etsi se oikea pömpeli minne kiikuttaa lipuke, sitten näytä henkkarit yhden kerran, sitten ota äänestyslipuke ja hoida hommasi, tuo se takas virkailijalle, näytä henkkarit toisen kerran, kuittaa joku toinen lappu, saat tyhjän kuoren johon tunget itse sen äänestyslipun, suljet kuoren, ojennat sen virkailijalle ja toivot että se menee jonnekin oikeaan jemmaan koska hän vain kiittää ja sanoo että "tää nyt oli tässä sit". :jahas: