Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ikea iltapäivästä tuli taas selvittyä. Lamppu ja karahvi löyty. Hyvä reissu.

Mä en ole tehnyt tänään mitään muuta kuin parit seminaaritehtävät huomiselle ja lukenut muutaman artikkelin luentoja varten. Heräsin aikaisin aamulla soittamaan lääkäriin, mutta en saanut aikaa joten en jaksanut edes lähteä yliopistolle vaikka siellä olisi vapaapäivästä huolimatta asioita hoidettavana. Huomenna on sit kaikki tän päivän jutut + huomisen omat jutut tehtävänä :rolleyes:

Onko Britanniassa tapana tehdä tehtäviä tms.? Tuohan on ihan normaalia, ettei niin tyhjänpäiväisiin asioihin kuin kouluhommat ole kiinnostusta, kun vaihtoehtona on treenaaminen ja yleinen lorvailu.

Onko Britanniassa tapana tehdä tehtäviä tms.? Tuohan on ihan normaalia, ettei niin tyhjänpäiväisiin asioihin kuin kouluhommat ole kiinnostusta, kun vaihtoehtona on treenaaminen ja yleinen lorvailu.

Kovasti ne yrittää kaikenlaista teettää, mutta eri asia tehdäänkö me oppilaat... Seminaareihin on tosin pakko valmistautua edes jotenkin, koska ryhmäkoot ovat pieniä ja kaikkien pitää osallistua keskusteluun/väittelyyn. Business schoolin puolella pärjää välillä tekemättä tehtäviä, mutta oikiksen puolella on pakko lukea edes jotain. Tänään se jotain oli EU lakia, hyi :urjo:
Yleinen lorvailu on kivaa. Meinasin lenkkeilläkin tänään, mutta jätin väliin koska ulkona on kylmä. Otin sen sijaan päikkärit.

K Seminaareihin on tosin pakko valmistautua edes jotenkin, koska ryhmäkoot ovat pieniä ja kaikkien pitää osallistua keskusteluun/väittelyyn.

Täällä nuo ovat aika vähäisiä, mikä on sinänsä huono homma, koska keskustelemisen taito jää liian vähälle huomiolla. Olen kuitenkin onnistunut puutteellisella valmistautumisellakin jotain sanomaan. Toki en opiskelekaan missään eliittiyliopistossa saati tiedekunnassa, joten on ihan ymmärrettävää, ettei meiltä vaadita mitään. Muutama vuosi sitten pari fuksityttöä luki tenttiin. Minä tokasin heille, ettei kannata moiseen tuhlata aikaansa, koska niistä pääsee lukemattakin läpi.

Olen sateesta ja rikkinäisestä sateenvarjosta huolimatta ollut tänään tosi hyvällä tuulella. Ei tarvitse kuin katsoa ihania kumppareitani, joissa kuivat varpaani papalta saaduissa villasukissa viputti tyytyväisinä. Ihanata, ihmiset. Naminamia! :haart:

Ikivihreä biisi, tähän syksyiseen ja synkkään maanantaipäivään... :haart:

Mulla on ihan hirveitä traumoja tuosta kappaleesta, kun sitä aikoinaan soitettiin telkkarissa niin helvetisti, että teki mieli heittää telkka portaita alas. :urjo:

Onni on muuten oma auto niin ei syyspäivien synkkä sää pääse masentamaan. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Täällä nuo ovat aika vähäisiä, mikä on sinänsä huono homma, koska keskustelemisen taito jää liian vähälle huomiolla. Olen kuitenkin onnistunut puutteellisella valmistautumisellakin jotain sanomaan. Toki en opiskelekaan missään eliittiyliopistossa saati tiedekunnassa, joten on ihan ymmärrettävää, ettei meiltä vaadita mitään. Muutama vuosi sitten pari fuksityttöä luki tenttiin. Minä tokasin heille, ettei kannata moiseen tuhlata aikaansa, koska niistä pääsee lukemattakin läpi.

Seminaarit ovat yliopiston parasta antia, koska siellä pääsee juurikin keskustelemaan ja menemään syvemmälle aiheeseen. Siellä on myös mahdollisuus tehdä vaikutus opettajaan ja sitä kautta solmia kontakteja. Enkä nyt tarkoita sellaisia kontakteja mitä itse solmin kun poikaystäväni oli erään seminaariryhmäni opettajana :D

Viime vuonna tenttien aikaan asuin kirjastossa. Olin siellä joka päivä, parhaimmillaan 9-10h kerrallaan. Tosin siinä opeteltiinkin koko vuoden jutut kun opiskelu vuoden aikana oli jäänyt vähän taka-alalle. Nyt on eri juttu kun arvosanat vaikuttavat lopulliseen tutkintoon. Mulla tämä vuosi ja seuraavat 2v ovat 33% kukin, eli jos haluan saada First Classin, pitää takoa vähintään 70% keskiarvoa. Ei muuten ole kovin helppoa :(

Mulla on ihan hirveitä traumoja tuosta kappaleesta, kun sitä aikoinaan soitettiin telkkarissa niin helvetisti, että teki mieli heittää telkka portaita alas. :urjo:
Onni on muuten oma auto niin ei syyspäivien synkkä sää pääse masentamaan. :D

Telkkaa ei tarvi katsoo. ;)
Auto on mukava keksintö... Syö rahaa vaan ihan v*****

Oih, massu täys, kynttilät palamassa ja lepposa fiilinki sisällä kun katsoo myrskyä ulkona. Nyt vielä kainalo tähän, niin avot.

Mullaki on massu täys. Kunnon paleosapuskaa :D Lihaa, herkkusieniä, porkkanoita ja kurkkuu.

Back
Ylös Bottom