Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvää maanantaita, nassukat! :) Ei tullut tänä viikonloppunakaan lotosta rahaa, eli normielämä jatkuu.

Morjesta vaan Kairaliini! Mie vetäsin tiukat viiskymppiä lotosta, nyt voi sitten pistää elämän risaseks! :D

Tuli tehtyä tentti alle tunnissa, joko olen liian hyvä tuonne tai sitten en tiennyt asiasta yhtään mitään. :hyper:

Morjesta vaan Kairaliini! Mie vetäsin tiukat viiskymppiä lotosta, nyt voi sitten pistää elämän risaseks! :D

Tuli tehtyä tentti alle tunnissa, joko olen liian hyvä tuonne tai sitten en tiennyt asiasta yhtään mitään. :hyper:

Oijoi, viiskybää! Jätkä on ruhtinaspanda! :D

Tentin voi tehdä myös puolessa tunnissa ja saada siitä vitosen ;)

Oijoi, viiskybää! Jätkä on ruhtinaspanda! :D

Tentin voi tehdä myös puolessa tunnissa ja saada siitä vitosen ;)

Voi toki, mie tarkistin vastaukseni neljään kertaan kun jäi nuo yöunet vähän vähiin :D

Jooh, mie oon Helsingin Maharadza! Pistän haaremin pystyyn ja silleen tuolla! :hyper:

No on ne aika brutaalisti tulleet alaspäin siitä, mitä ne olivat esim 2-3 vuotta sitten, kun Kimsson, Dinho, Fuhrer ynnä muut valtiaat tylyttivät taivas palaen verbaalista väkivaltaansa aamusta iltaan. Näiden jätkien soidinmenoissa nimittäin sitä metsää kaatui.

Helou helou, maanantaipäivää vaan kaikille. Mukava viikonloppu takana :)

Mulla on niskat niin jumissa että huhhuh ja lapojen välissäkin jotain pattia...
Tehtiin hiukkasen niskoja eilen treeneissä, ja siihen päälle piti vielä käydä puntilla touhottamassa :rolleyes:

Kyllä pyysin, ja kuvaaja löytyi, mutta enhän mä mitään ajankohtaa sille kuvalle antanut. Alkuperäistä ideaa on vain vaikea lähteä toteuttamaan tiettyjen asioiden (rekvisiitan puuttumisen) takia, joten täytyy keksiä jotain muuta (yhtä) kuumaa. Jos vaan kameramiehen kantti kestää.

Mullakin ois ollu tosi pervo idea, jopa pervompi kuin se sinun kuva! Sekin on kaatunut rekvisiitan puutteeseen.

Mullakin ois ollu tosi pervo idea, jopa pervompi kuin se sinun kuva! Sekin on kaatunut rekvisiitan puutteeseen.

Heeeetkinen, eihän kuva ole kyllä mitenkään pervo?! Vai onko muka? Enkä mä mitään pervouksia rupee muutenkaan...ihan kiltisti vaan. :)

Maanantaita kaikille. Ompa taas yksi kiireinen maanantai takana, mutta tulipa taas tehtyä hurjasti asioita eteenpäin ja pää tykkää kun ei oo aikaa liikaa ajatella :)

Back
Ylös Bottom