Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minun täytyy myöntää, että minulla on ollut toistaiseksi tuntemattomasta syystä hirvittävä ikävä SIC-:ä. :nolo:

Ajattelin luottaa onneeni tenttien suhteen! One down, four to go! Lukenut olen n. 30min.
Olet aika hurja heppu :D Mutta juu, mä lähen tästä tekemään ruokaa ja pesemään vaatteet mitkä kuraantu kotiin pyörräillessä. Kyllä sade on ihanaa kaikessa hyväenteisyydessään :haart:

^^Aikamoinen tunnustus siulta pikkunen! :D

No en tiedä, joka kerta kun olen tänään nähnyt sen nimimerkin täällä jossain, niin olen ajatellut, että aww <3____<3 ja kipittänyt kassohan mitä SIC- on kirjoittanut. :nolo: Se saattaa johtua jaffavedostamme. Tai sitten tästä lääkepöhnästä.

Kehtaanko ensi kesänä mennä juoksemaan tämmöiset jalassa? Ei viitsisi käyttämättä jättää, kun äiti ystävällisesti toi valtameren takaa.

1201167-001

Totta kai kehtaat. Mielellään voisit myös juosta kuvan tyypin tavoin ilman paitaa.

Mä täällä pidän hetken ajatustaukoa graduilusta. Hetki tarkoittaen about kolme minuuttia. Sitten jatkuu taas aineiston lukeminen.

Toi ois just hyvä, kun ei reiskat hinkkaa yhteen (kai) !

Ja vastaantulijat tietävät näyttävätkö he hyviltä vai ei...

No onhan se pervo kuva! Ja sinäkin oot kyllä pervonainen, minä kyllä muistan sen nänninpuremisjutun!

Meillä on sitten eri näkemys ja asteikko pervoudelle. :) Sä saat tuon kuulostamaan jotenkin pahalta, vaikka mun mielestä tuo on semmoista pikkutuhmaa vaan. :(

Tuet tuli vihdoin! :dance2: Johan niitä odoteltiinkin. Nyt pääsin ruokakauppaan ja erääntyneet laskut pois päiväjärjestyksestä ja bensaa vähän tankkiin niin saa rullailla töihin taas. Jeah!

Onks se nyt sit hyvä vai huono juttu? Ois kiva tietää millaiseksi olet minut kuvitellut jos ei ihan yksiin mennyt :D

Ei se huono ainakaan. Kuvittelin että olet semmonen härskin kolmekymppisen näköne, mutta oletkin tommosen lutusen kakskymppisen näköne. :D

Expon motivaatiobuustit käytetty salilla ja kohta puoleen ruokaa naamaariin.

Ps. Vois sataa hieman enemmän ja valoakin tuntuu olevan päivisin ihan liian kauan.

Täytyy myöntää, ettei minulla ole ollut hirveästi estoja ottaa kuumalla kelillä juostessa paitaa pois. Semmoisia me narsitiviuhahtelijat olemme.

Tämä vain osoittaa miten kaksinaismoralistisessa yhteiskunnassa elämme. Luin kesällä naispuoleisen tapakasvattajan lehtikirjoitusta, jossa hän kertoi, että alaston miehen maha ja karvaiset sääret ovat epäesteettinen näky. Esittämättä kummempia spekulaatioita kirjoittajan seksuaalisesta suuntautumisesta, olisin kuitenkin kuvitellut hänenkin muuttavan mielensä judiksen peruskalliomaisen 6-packin nähtyään.

Ah vihdoinkin safkaa naamaan, lounaasta vasta 8 tuntia ja sen jälkeen purkki maitorahkaa ja treenin jälkeinen palkkari ainoat ravinnot. Hanurista nää maanantait kun aina venyy päivä niin pitkäksi.

Mä en ole tehnyt tänään mitään muuta kuin parit seminaaritehtävät huomiselle ja lukenut muutaman artikkelin luentoja varten. Heräsin aikaisin aamulla soittamaan lääkäriin, mutta en saanut aikaa joten en jaksanut edes lähteä yliopistolle vaikka siellä olisi vapaapäivästä huolimatta asioita hoidettavana. Huomenna on sit kaikki tän päivän jutut + huomisen omat jutut tehtävänä :rolleyes:

Minun täytyy myöntää, että minulla on ollut toistaiseksi tuntemattomasta syystä hirvittävä ikävä SIC-:ä. :nolo:

No en tiedä, joka kerta kun olen tänään nähnyt sen nimimerkin täällä jossain, niin olen ajatellut, että aww <3____<3 ja kipittänyt kassohan mitä SIC- on kirjoittanut. :nolo: Se saattaa johtua jaffavedostamme. Tai sitten tästä lääkepöhnästä.

<3

Back
Ylös Bottom