Käy lukemassa :D Siihen on kaikki patoutumat valutettu!
Ei perkele, siun pitäis alkaa kirjottamaan enemmän kaikkea hauskaa! :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käy lukemassa :D Siihen on kaikki patoutumat valutettu!
Ei perkele, siun pitäis alkaa kirjottamaan enemmän kaikkea hauskaa! :D
Iltapala ja sitten rillutteleen tai siis katsomaan, kun muut rilluttelee... :jahas:
Iltaa kaikille! Mä olin tänään niin mahtavassa koulutuksessa, että hetken jo uppouduin haaveilemaan terapeutin urastaMieli on mahtava asia, ei voi muuta sanoa.
Musta tulee crazy cat woman. Olen 2 pvä kissavahtina pitämässä kateille seuraa ja niille pitää kuulemma jutella. Voi helvetti....
Mä kyllä sain ihan sikana kaikkee uutta tietoo ja tuhat kysymystä jäi avoimeks. Oli sen verran mielenkiintonen luento ettei tosi. Usein meillä on aika käytännönläheisiä koulutuksia, mut nyt mentiin niin monimutkasiin juttuihin et mäkin sytyin ihan täysin aiheelle.Ai säkin olit koulutuksessa? Mäkin olin. Mulla oli vähän tylsempi sellainen, tuli paperi täyteen huonoja piirustuksia :D
Anteeks, mutta kävi naurattamaan :D Mä koulutin joskus hevosta, jolle piti puhua koko ajan tai muuten se sai paskahalvauksen ja hyppi pystyyn. Elukat...
Mitä ihmettä :D Mä kyllä puhun aika usein omalle ponilleni ja vanhempien kissoille myös välillä mutta emmä näille vieraille kissoille osaa mitään sanoa! Lisäksi ne riehuu vähän väliä ympäri kämppää ja pelkään koko ajan että jotain menee rikki. Ja kuulemma öisin toinen niistä tulee rynkyttämään jalkaa. Miksi mä lupauduin tekemään tämän :(