Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jotenkin tuntuu, että nyt on aivan liikaa tekemistä, kun ottaa vireystilan huomioon. Tai sitten on vaan liian tyhmä kun kaikkeen menee niin paljon aikaa :D Jos laittais saunan lämpiämään ja sitä odotellessa yrittäis saada jotain laskettua.

Iltaa kaikille! Mä olin tänään niin mahtavassa koulutuksessa, että hetken jo uppouduin haaveilemaan terapeutin urasta :) Mieli on mahtava asia, ei voi muuta sanoa.

Iltaa kaikille! Mä olin tänään niin mahtavassa koulutuksessa, että hetken jo uppouduin haaveilemaan terapeutin urasta :) Mieli on mahtava asia, ei voi muuta sanoa.

Ai säkin olit koulutuksessa? Mäkin olin. Mulla oli vähän tylsempi sellainen, tuli paperi täyteen huonoja piirustuksia :D

Musta tulee crazy cat woman. Olen 2 pvä kissavahtina pitämässä kateille seuraa ja niille pitää kuulemma jutella. Voi helvetti....

Musta tulee crazy cat woman. Olen 2 pvä kissavahtina pitämässä kateille seuraa ja niille pitää kuulemma jutella. Voi helvetti....

Anteeks, mutta kävi naurattamaan :D Mä koulutin joskus hevosta, jolle piti puhua koko ajan tai muuten se sai paskahalvauksen ja hyppi pystyyn. Elukat...

Ai säkin olit koulutuksessa? Mäkin olin. Mulla oli vähän tylsempi sellainen, tuli paperi täyteen huonoja piirustuksia :D
Mä kyllä sain ihan sikana kaikkee uutta tietoo ja tuhat kysymystä jäi avoimeks. Oli sen verran mielenkiintonen luento ettei tosi. Usein meillä on aika käytännönläheisiä koulutuksia, mut nyt mentiin niin monimutkasiin juttuihin et mäkin sytyin ihan täysin aiheelle.

Anteeks, mutta kävi naurattamaan :D Mä koulutin joskus hevosta, jolle piti puhua koko ajan tai muuten se sai paskahalvauksen ja hyppi pystyyn. Elukat...

Mitä ihmettä :D Mä kyllä puhun aika usein omalle ponilleni ja vanhempien kissoille myös välillä mutta emmä näille vieraille kissoille osaa mitään sanoa! Lisäksi ne riehuu vähän väliä ympäri kämppää ja pelkään koko ajan että jotain menee rikki. Ja kuulemma öisin toinen niistä tulee rynkyttämään jalkaa. Miksi mä lupauduin tekemään tämän :(

Mitä ihmettä :D Mä kyllä puhun aika usein omalle ponilleni ja vanhempien kissoille myös välillä mutta emmä näille vieraille kissoille osaa mitään sanoa! Lisäksi ne riehuu vähän väliä ympäri kämppää ja pelkään koko ajan että jotain menee rikki. Ja kuulemma öisin toinen niistä tulee rynkyttämään jalkaa. Miksi mä lupauduin tekemään tämän :(

Se oli vähän erikoisempi tapaus, nykyisin on kyllä ihan sujuvaliikkeinen ja upea hevonen, eikä sille varmaan enää tarvitse jatkuvasti höpöttää :D Kissat on kyllä.. erikoisia. En oo ennen kuullu nylkyttävistä kissoista.

Ja nyt rupes tekeen mieli muffinseja. Mulla ois suklaata ja muffinssitaikinaan ainekset. Saatan sortua.

Aaaaaa ihanan raukea olo reenistä, piiskasin itteäni kunnolla spinningillä ja :puntti: Ja iltapalamunakkaastani tuli harvinaisen maukas. Ja mikä parasta, kesäkilot karisee kovaa vauhtia, happy me.

En tiedä että nolottaako vai harmittaa myöntää mutta olen liian vanha ja en pärjään yhtään call of duty mw2 pelissä niissä special ops tehtävissä koneelle. Esim se eka tehtävä "pit" olis suoritettava alle 45sek ja olen ehkä tahkonnut sitä jo 100 kertaa ja ennätys 52sek.
Sitten seuraava tehtävä "sniper" niin sitä olen pelannut jo 35-40krt ja joka kerta kuolen ja taso on se regular.

Back
Ylös Bottom