Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On kyllä varmaan hienoa nähä paikkoja joka puolelta Palloa. Ite viel päässy mihkään.. Ehkä joskus on varaa tehä muutakin kun syödä kotona kynsiä.

On kyllä varmaan hienoa nähä paikkoja joka puolelta Palloa. Ite viel päässy mihkään.. Ehkä joskus on varaa tehä muutakin kun syödä kotona kynsiä.

Sama, ei ole hirveästi tullut matkattua. Nuorempana porukoiden/ukon kanssa käynyt, mutta itsekseen/kaveriporukassa ei ole tullut käytyä Tallinnaa pidemmällä :D

Vittu että nää kelit rulettaa. Olispa läpi koko vuoden tämmöinen ilma (+8 ja pimeää), eikä mitään saatanan murhahelteitä. Datailua tuuletin päällä ja ikkuna auki <3 Ilma on raikas ja ihana :haart:

Ei mullakaan mitään rahaa ole, pikemminkin päinvastoin. Se on aika pitkälti valintakysymys, mä tingin monesta asiasta jotta saan rahaa reissuihin. Jos ei olisi koulua, tekisin paskaduuneja niin kauan että mulla olisi 2000e säästössä ja sen jälkeen lähtisin tekemään töitä ympäri maailmaa. Vaihtaisin vaan paikkaa heti kun saisin tarpeeksi rahaa kasaan :)

Huomenta! Koulutukseen päiväksi, gradua sen jälkeen ja sitten mahdollisesti vielä salille crossfitin merkeissä. Vauhdikas päivä, illalla tulee uni.

Ei ole hyvä huomen tämäkään, aina vaan kipeenä :(

Koita nyt vetää ittes kuosiin, ennen risteilyä..

Sais kyllä ruveta pikkuhiljaa helpottamaan ku kestäny jo puoltoista viikkoa. En oo tainnu juuri koskaan olla näin pitkää kipeenä, ni en tiiä mistä helvetistä tämmönen tauti iskeny.

JOPA minä :) kiitos! En kyllä koe itseäni kauheen hurmaavaks atm. Tukka leikkaamatta, parta siistimättä, paskaset duunivaatteet päällä ja joka paikka paskana.
Höpö höpö, sinä vain katselet asiaa nyt vähän nurinkurisesti :)

Huomenta Tepellekkin! Joko olet ankeriaita tai muita merenherkkuja syönyt aamupalaksi? Sinivalasta kenties?

Back
Ylös Bottom