Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oli kyllä sen verran häröt unet, että olisi ollut parempi jäädä kotiin nukkumaan niitä lisää.

Kerro toki lisää? :P :D

The usual....tikibaarissa hengailua, naamiais-fiilistä, alkoholia ja siirappia reideltä nuoltuna ja sen semmoista. Perus.

Huomenta pakkis. Vitsi olin reipas ku heräsin tekee pöperöä ennen töitä.

2 mitallista proteiinijauhetta
1 kuppi kaurahiutaleita
Saisko vielä näistä vähän tarkemman kuvauksen? :D Onhan mulla kuppeja kaapit täynnä ja prodepönikästäkin mitta löytyy, mutta jotenkin epäilen, että niitä löytyy eri kokoisia.

Mua vähän harmittaa, ettei tullut ilmoittauduttua syksyn risteilylle. Ehkäpä kokeilen noita muffinseja ja mussutan niitä kevääseen asti. :(

Saisko vielä näistä vähän tarkemman kuvauksen? :D Onhan mulla kuppeja kaapit täynnä ja prodepönikästäkin mitta löytyy, mutta jotenkin epäilen, että niitä löytyy eri kokoisia.(

Allsprite!
1 kuppi = 2½ dl
1 mitallinen proteiinia = 3/4 dl

Toivottavasti selvensi :)

Kerros ny mitä sä höyryät tosta viikonlopusta?Mistäpäin nyt tuulee? :)
Turusta :) Risteilyviikonloppu on vihdoin koittanut ;)

Yritin Tepe nokittaa sut, mut tää kone ilmottaa että tämän paskemmat biisit on kielletty työpäätteellä :D

Back
Ylös Bottom