Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

sommar = ladybird?

Pitäis lähtee töihin muttei huvita yhtään. Jotain uusia työntekijöitä pitäis kuitenkin kouluttaa ja minen jaksa! Urgh. Saiskohan konsernin sisällä vaihdettua työpaikkaa. Ois aika p0p.

Voi olla että huomenna täytyy riipasta kännin poikanen :D Jostain kumman syystä tänään ei oo onnistunut mikään ja olen kastunut sen 3 kertaa läpimäräksi päivän aikana. Duunissakin meni 11 tuntia. Iltakahvi ois nyt aika kova juttu tähän väliin.

^ Tuollaisessa tilanteessa (ja ehkä joskus muulloinkin) olen antanut itselleni vapauden terästää iltakahvin Baileysilla. Se lievittää kummasti vitutusta, suosittelen..:kuola:

^ Tuollaisessa tilanteessa (ja ehkä joskus muulloinkin) olen antanut itselleni vapauden terästää iltakahvin Baileysilla. Se lievittää kummasti vitutusta, suosittelen..:kuola:
Mulla ois sitä tuolla jemmassa et ei ois huono ollenkaan :D Tosin passaan tällä kertaa ku pitäis viel lenkille taipua tuonne syyssateeseen kastumaan sen neljännen kerran. Eikä minua nyt varsinaisesti vituta vaikka vähän putisinkin. Olen vain nainen ja se tulee geenien mukana tuollainen pieni peruspurnaus ;)

Mulla ois sitä tuolla jemmassa et ei ois huono ollenkaan :D Tosin passaan tällä kertaa ku pitäis viel lenkille taipua tuonne syyssateeseen kastumaan sen neljännen kerran.

Joo ehkei sitä kannata ainakaan ennen lenkkiä hirveästi ryystää :D

Eikä minua nyt varsinaisesti vituta vaikka vähän putisinkin. Olen vain nainen ja se tulee geenien mukana tuollainen pieni peruspurnaus ;)

Niin tai kenties se on lähtöisin tuosta mystisestä X-kromosomista ja teillä naarailla se purnaus on sitten siis tuplasti meitä miehiä herkemmässä..:D

Mulla ois sitä tuolla jemmassa et ei ois huono ollenkaan :D Tosin passaan tällä kertaa ku pitäis viel lenkille taipua tuonne syyssateeseen kastumaan sen neljännen kerran. Eikä minua nyt varsinaisesti vituta vaikka vähän putisinkin. Olen vain nainen ja se tulee geenien mukana tuollainen pieni peruspurnaus ;)

Melkeen itekin haluttais lähteä lenkille. Tehäänkö yheskoos kaukolenkki? :D

Se ois huimaa :D Kuinkas pitkä lenkki me heitetään?

No ottaen huomioon, että olen paskakuntoinen lappalainen, niin joku 2km on ehoton maksimi ja silloinkin voi olla että en palaa takaisin. Sie voit tieten jatkaa matkaa, kyllä ketut minut kerää talteen.

No ottaen huomioon, että olen paskakuntoinen lappalainen, niin joku 2km on ehoton maksimi ja silloinkin voi olla että en palaa takaisin. Sie voit tieten jatkaa matkaa, kyllä ketut minut kerää talteen.
En mäkään enää kauheita jaksa ku duunissa kävellyt melkein 11 km tänään :)

En mäkään enää kauheita jaksa ku duunissa kävellyt melkein 11 km tänään :)

Sun 11km kunto vastaa mun paskaa normikuntoa kun en ole tehny tänään muuta ku istumista. :D

Koska mennään? Pitäis olla lällärit ja kunnon kantama, niin vois pistää sen napin pohjaan ku juoksee, niin kuulee sen toisen huohotuksen ja sydämen papatuksen. :D

Onneksi olen sen verran onnekas ettei tuo kromosomi juurikaan dominoi kohdallani :) Mitäs sulle noin muuten kuuluu?

Ei siinä onnesta ole kyse...;)

Selässä edelleen joku mystinen kipu (tai ei siinä mielessä ole mystinen kun tietysssä tilanteessa sieltä jotain rikki meni) joka välillä herättää öisinkin. Välillä se on parempi eikä juuri vaikuta punttailuunkaan, joskin kyykyt ja mavet on toistaiseksi kiellossa.
Koitan seurata lätkämatsia Urholta, mutta nyt kun viimein sain lähetyksen pyörimään niin se katkeilee koko ajan ja näkyy 3 sekunnin pätkissä :jahas: Nopeustestin mukaan mulla on tällä hetkellä lähetysnopeus "huikeat" 1,3 M vaikka 8M:n laajakaista pitäisi olla. Kukkakortti lähti saman tien DNA:lle.
Eli oikein hyvää kuuluu :D No ei, pieniä murheita tollaset. Työpäivä meni Vierumäellä joten oli piristävää kun ei ollu normipäivä :) Ei kai täs mitään ihmeitä, ens viikolla pitäs kai käydä vähän veneilemässä..;O
Mitäs Jyväskylän Gina Caranon iltaan? Muuta kun märkää lenkkiä..:D

Miten tämmöselle videolle voi revetä :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom