Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sanonko mihin voit tuon maanantaiparhautesi taas työntää..:D %&#GH! Selkä on kun rekan alle jäänyt, kahvi oli kylmää ja unta ei tullu kun 3 tuntia niin voisit taas lähettää sitä positiivisuutta muutaman kilon..:arvi:

Sanonko mihin voit tuon maanantaiparhautesi taas työntää..:D %&#GH! Selkä on kun rekan alle jäänyt, kahvi oli kylmää ja unta ei tullu kun 3 tuntia niin voisit taas lähettää sitä positiivisuutta muutaman kilon..:arvi:
Mun kahvi on lämmintä ja selkäkin on hyvin vetreä. Ikävä kuulla että sinun ei :D Miten se on mahollista että minä olen aina hyvällä tuulella ja sinä kaipaisit osan siitä. Ei taida olla ensimmäinen kerta kun pyydät puolia positiivisuudestani :) Montako kiloa tällä kertaa laitetaan??

Heti aamusta sai mukavaa palautetta ja ihmiset jaksaa hymyillä :). Vaikka niskat onkin ihan jumissa, niin loistava viikko täälläkin edessä!

Mun kahvi on lämmintä ja selkäkin on hyvin vetreä. Ikävä kuulla että sinun ei :D

Kiva kuulla :) Itselläkin tilanne parantui jo vähän kun sihteeri keitti uutta kahvia ja varasin hieronnan illalle :D

Miten se on mahollista että minä olen aina hyvällä tuulella ja sinä kaipaisit osan siitä. Ei taida olla ensimmäinen kerta kun pyydät puolia positiivisuudestani :) Montako kiloa tällä kertaa laitetaan??

Se on kyllä jännä juttu eikä tosiaan ole ensimmäinen kerta. Viimeksikin se lähettämäsi jauh..öö positiivisuus toimi hyvin kahviin sekoitet..eikun ajatustasolla, joten laitetaan 200gr tällä kertaa! ps. Älä laita läpinäkyvässä kuoressa tällä kertaa

Se on kyllä jännä juttu eikä tosiaan ole ensimmäinen kerta. Viimeksikin se lähettämäsi jauh..öö positiivisuus toimi hyvin kahviin sekoitet..eikun ajatustasolla, joten laitetaan 200gr tällä kertaa! ps. Älä laita läpinäkyvässä kuoressa tällä kertaa
Lupaan laittaa tällä kertaa sinetöidyssä kuoressa tulemaan :D

Viime viikko meillä oli siveysviikko, tää viikko on sitten positiivisuusviikko :)
Oikein Tepen ja Pullukan teemaviikot :D

Antautumistasi odotellessa! :D
Ei tule tapahtumaan ;)

GROAAAARR!!! Huomenta, nöpönenät :) Kairan kuudes (ja toivottavasti viimeinen) yliopistovuosi starttaa tänään. Yöllä piti herätä yskimään, onneks oli Sisuja puoli askia tossa pöydällä niin sai nopeasti taas unta.

Eihän tätä ketjua uskalla edes avata enää, meinasi jo silmät kärventyä kaikesta auringonpaisteesta jota tämä on taas täynnänsä :D.

Vittu, kun vituttaa alottaa päivä paskapapereiden täyttämisellä. Eiku huomenta vaan munki puolesta.

Back
Ylös Bottom