Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerro minulle jotain mitä en jo tiedä :D Tosin kyllä tässä rupee jo pikkuhiljaa miettimään et mikä ihme mua vaivaa kun oon niin hyväntuulinen.Sekopää.
:D
Mun kahvi on lämmintä ja selkäkin on hyvin vetreä. Ikävä kuulla että sinun ei :D Miten se on mahollista että minä olen aina hyvällä tuulella ja sinä kaipaisit osan siitä. Ei taida olla ensimmäinen kerta kun pyydät puolia positiivisuudestaniSanonko mihin voit tuon maanantaiparhautesi taas työntää..:D %&#GH! Selkä on kun rekan alle jäänyt, kahvi oli kylmää ja unta ei tullu kun 3 tuntia niin voisit taas lähettää sitä positiivisuutta muutaman kilon..:arvi:
Montako kiloa tällä kertaa laitetaan??Huomenta kaikki! Aurinko paistaa, tästä se sateinen viikko alkaa! :D
Tervetuloa meidän positiivisten joukkoonHeti aamusta sai mukavaa palautetta ja ihmiset jaksaa hymyillä. Vaikka niskat onkin ihan jumissa, niin loistava viikko täälläkin edessä!

Mä pääsen huomenna suunnittelupalaveriin istumaan perseeni kipeeks :D Joko sä muuten väsyt leikkimään ja haluat luovuttaa keskenäisen taistelun??Huomenna ois virkistyspäivä, pääsee pelaa rantalenttistä :D
Mun kahvi on lämmintä ja selkäkin on hyvin vetreä. Ikävä kuulla että sinun ei :D
Itselläkin tilanne parantui jo vähän kun sihteeri keitti uutta kahvia ja varasin hieronnan illalle :DMiten se on mahollista että minä olen aina hyvällä tuulella ja sinä kaipaisit osan siitä. Ei taida olla ensimmäinen kerta kun pyydät puolia positiivisuudestaniMontako kiloa tällä kertaa laitetaan??
Tervetuloa meidän positiivisten joukkoon![]()
Joko sä muuten väsyt leikkimään ja haluat luovuttaa keskenäisen taistelun??
Lupaan laittaa tällä kertaa sinetöidyssä kuoressa tulemaan :DSe on kyllä jännä juttu eikä tosiaan ole ensimmäinen kerta. Viimeksikin se lähettämäsi jauh..öö positiivisuus toimi hyvin kahviin sekoitet..eikun ajatustasolla, joten laitetaan 200gr tällä kertaa! ps. Älä laita läpinäkyvässä kuoressa tällä kertaa
Oikein Tepen ja Pullukan teemaviikot :DViime viikko meillä oli siveysviikko, tää viikko on sitten positiivisuusviikko![]()
Ei tule tapahtumaan ;)Antautumistasi odotellessa! :D