Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä edelleen odottelen, että mun Big Bacon kävelis ovesta sisälle ja suoraan mun pikku kätösiin.

No voi kerpele:(

Tepe on taas ladannut ahtoja tuohon mesen pannuun.

Hirveen näppärästi sijoitettu jäähdyttäjä:lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sitä ei taida olla edes myynnissä tällä hetkellä?

En tiedä, ei sillä niin väliä, tekis vaan sitä niin mieli nyt, edelleen. Kait mä jonkun porkkanan itelleni kohta haen järsittäväksi...

Mitäs Byrdille kuuluu muuta kuin hampparin himoa?

Mitäs tässä, koko päivän vaan hillunut himpessä koiruuden kanssa ja välillä tietty käyty ulkona nauttimassa kauniista ilmasta. Nyt toi yks on kuorsannu tuossa jo pitkän tovin ja ite taidan seurata perässä pian. Väsynyt narttu. Mitäs Ephelle?

Tän sunnuntain fiilikset jälleen kerran.. Menneiden aikojen haikailua ja epäilys tulevasta. Toivottavasti nukuttu yö tuo taas paremman päivän tullessaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Villasukat, lämmin viltti ja iso kuppi teetä terästettynä hunajalla siulle! Paranemisia :)

Tänks. Ei ehdi enää ABC:llekään. Miksen minä muistanu ostaa hunajaa kun tänään kaupassa kävin :( On muuten jännä tää kun tuntuu välillä ettei sinänsä yskitä, mutta henkeä alkaa ahdistaa. Mut ei oo kuumetta kuitenkaa enkä mitenkää räkäinen ilmestys ole. Parantuis nyt. Ihan nätisti ollu jo koko päivän :D

Ja ai että toi syksyinen iltataivas on kaunis! Tähdet tuikkii, voi luoja. Istahdin mattotelineelle ihailemaan ja pohtimaan mitä kaikkea on vuoden sisällä tapahtunut. Tasan vuosi sitten odottelin vastausta mahdollisen yhteisen asunnon saamisesta. Nyt olen itsekseni koiran kanssa. Sitä asuntoa ei silloin saatu ja nyt näen, että onneksi ei saatu. Kaikella on kai merkitys, sen kaiken näkee vaan sitten vähän myöhemmin...

Tänks. Ei ehdi enää ABC:llekään. Miksen minä muistanu ostaa hunajaa kun tänään kaupassa kävin :( On muuten jännä tää kun tuntuu välillä ettei sinänsä yskitä, mutta henkeä alkaa ahdistaa. Mut ei oo kuumetta kuitenkaa enkä mitenkää räkäinen ilmestys ole. Parantuis nyt. Ihan nätisti ollu jo koko päivän :D

Tuo on ikävää kun on puolikuntoinen, ei tule kunnolla kipeäksi eikä ole ihan tervekään. Siinä saa sitten ihmetellä, että miten pitäisi olla ja mitä voi tehdä. Tsemppiä ja kyllä sie sen pöpön vielä nujerrat! :thumbs:

Ja ai että toi syksyinen iltataivas on kaunis! Tähdet tuikkii, voi luoja. Istahdin mattotelineelle ihailemaan ja pohtimaan mitä kaikkea on vuoden sisällä tapahtunut. Tasan vuosi sitten odottelin vastausta mahdollisen yhteisen asunnon saamisesta. Nyt olen itsekseni koiran kanssa. Sitä asuntoa ei silloin saatu ja nyt näen, että onneksi ei saatu. Kaikella on kai merkitys, sen kaiken näkee vaan sitten vähän myöhemmin...

Hetkeksi kun pysähtyy ja miettii menneitä niin tulevaisuuskin vaikuttaa paljon selkeämmältä, ainakin miun kohdalla :D

Hetkeksi kun pysähtyy ja miettii menneitä niin tulevaisuuskin vaikuttaa paljon selkeämmältä, ainakin miun kohdalla :D

Ainakin se menneisyys näyttää selkeältä. Silloiset epäonnistumiset ja surkeat hetket näyttäytyvät nyt varsin positiivisessa valossa. Onneksi sitä asuntoa ei saatu, koska olisin jäänyt siihen yksin maksamaan kaikkia kustannuksia eksän päätettyä, etten mahtuisi hänen elämäänsä enää. Huh! Tulevaisuudesta en osaa oikein mitään sanoa. Tulevaisuudelle mulla on vain hartaita toiveita, katsotaan sitä sitten mitä tapahtuu. Nyt on nyt ja senkin kanssa pitäisi pärjätä :)

Oho, kello on jo noin paljon, tännehän sitä pitää jo siirtyä. Jos nyt vaikka keittelis uuden kupillisen kuumaa mehua. Äiskän viinimarjamehu :haart:

Vittu kyllä taas voi armeija nuorta miestä pänniä.. Eka yövuoro väijyssä ja huomenna aamulla lähtö leirille viideksi päiväksi..

Back
Ylös Bottom