Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kauhee raggari!! :D Mä voisin tänään mennä pesee muuttorsykkelii ja pistää talviteloille..

Oli kyllä eilen Volvokuskilla planeetat jonossa kun ei lähteny tuosta heittämään voltteja vaan liukui siististi katollaan.

Ephe, älä nyt vielä, tässähän on tulossa harvinaisen aurinkoinen ja lämmin syyskuu:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenna viikoksi jonnekin helvetin Hattulaan jotain tuulimyllyprojektia tekemään, luokkatyönä. Kiinnostus 10 herätä aamulla ja lähteä ajamaan 200 kilometriä/suunta.

Tekis mieli Big Baconia...

Tekisi mieli hamppareita ja pizzaa ja kaikkea paskaa. Eikä täällä ole mitään syötävää ja kaupat kiinni ja saatana!

Tyttöystävä juuri kertoi tietävänsä mun pakkotoiston nimimerkin ja tunnusti vakoillensa mun kirjoittamia posteja viime vuoden ajan.

No ei siinä mitään, onneksi en oo täällä huudellu mun kaikista lukuisista muista panoista ja siitä mitä mä sinne salille oikeesti meen tekemään.

(terveisiä ;) )

Pekonia voisi kyllä paistaa.

Sauna lämpiää ja olutta on. Minä tarjoan.

No ei sitä olutta oikeasti ole, mut saunaan vois kohta mennä.

Back
Ylös Bottom