Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitä ei taida olla edes myynnissä tällä hetkellä?Mä edelleen odottelen, että mun Big Bacon kävelis ovesta sisälle ja suoraan mun pikku kätösiin.
Sitä ei taida olla edes myynnissä tällä hetkellä?
Mitäs Byrdille kuuluu muuta kuin hampparin himoa?
I need honey!!!! Tää röhiminen on sitä luokkaa, ettei auttais enää ku hunaja... :(

Villasukat, lämmin viltti ja iso kuppi teetä terästettynä hunajalla siulle! Paranemisia![]()
Tänks. Ei ehdi enää ABC:llekään. Miksen minä muistanu ostaa hunajaa kun tänään kaupassa kävin :( On muuten jännä tää kun tuntuu välillä ettei sinänsä yskitä, mutta henkeä alkaa ahdistaa. Mut ei oo kuumetta kuitenkaa enkä mitenkää räkäinen ilmestys ole. Parantuis nyt. Ihan nätisti ollu jo koko päivän :D
Ja ai että toi syksyinen iltataivas on kaunis! Tähdet tuikkii, voi luoja. Istahdin mattotelineelle ihailemaan ja pohtimaan mitä kaikkea on vuoden sisällä tapahtunut. Tasan vuosi sitten odottelin vastausta mahdollisen yhteisen asunnon saamisesta. Nyt olen itsekseni koiran kanssa. Sitä asuntoa ei silloin saatu ja nyt näen, että onneksi ei saatu. Kaikella on kai merkitys, sen kaiken näkee vaan sitten vähän myöhemmin...
Hetkeksi kun pysähtyy ja miettii menneitä niin tulevaisuuskin vaikuttaa paljon selkeämmältä, ainakin miun kohdalla :D