Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu... Tahtoo menneisiin![]()
Piti mennä nukkumaan jo ajat sitten, mutta jämähdin koneelle kattomaan skedevideoita. Voi noita aikoja.
Pelastin about tunti sitten jonkun hengen. Hullua.
Oho! Mitä teit?
Mä taisin nyt vähän feilata. Olin laittanut boksille nauhoitukseen sellasen leffan kuin Bikinikesä, koska luulin että se on joku kiva hömppäkomedia. Äsken aloin katsoa sitä ja eihän siinä ole mitään järkeä. Helvetisti vaan paljaita tissejä :jahas:
Hyviä aikoja :thumbs: Näytät olevan vielä sen verran nuori kolli, että voit helposti vielä jatkaa tuota harrastusta, mutta mun pitää alkaa säästämään raajoja mahdolliselta nivelrikolta;)
Noita on kyllä mukava katsella, mm. Jason Dill on jo melko harmaantunut, joten ehkä mäkin voisin vielä kaivaa kamat naftaliinista.
-edit- Tarvisti muutaman kännieditin.
Estin itsemurhan, joku halusi jäädä auton alle mutta ehdin väliin. Aika hurjaa, pakko oli nyt vähän ottaa viskiä kun pyörii päässä tuo tilanne. Vitun surullista lähinnä, 19 vuotias tyttö haluaa tappaa itsensä ties minkä paskan takia. Niin väärin.
e. Omassa päässä pyörii nyt lähinnä kaikki ne sattumat että satuin just olemaan paikalla tuolla hetkellä. Ei helvetti, me ollaan kaikki vaan kaikki hetken päässä kuolemasta, yhtä sattumaa tää elo.
ee. Oli muuten aika jäätävää kamaa kun kuuntelin tytön tarinoita elämästään siinä kun apua odoteltiin. Kyllä joillakin elämä on kovaa, ei itsekään kestäisi. Toivon vilpittömästi että kaikki päättyisi hyvin.
Terveppä tänne. Vauhdikas viikonloppu Lahdessa takana. Ukko ihan ruvella ja ruhjeilla, mut hauskaa oli!