Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oon kyllä ylpee itsestäni. Kipeänä pyyhin pölyt ja imuroin koko kämpän. Nyt on niin puhdasta, että jos täällä olis nainen niin se ei nyrpistelis nenäänsä!

Huomenna viimeinen työpäivä! Pääsee kouluun lepään taas :D

Kokkailin ruokaa äsken ja murskasin chiliä siihen muutaman palon. Sitten huuhtelin kädet ja menin kuselle niin ei helvetti kun polttaa :D
Suosittelen käsien pesua saippualla ennen kyseistä toimenpidettä.

Helvetti kai sitä pitää mennä harrastamaan uhkapeliä, faihan määriteltä uhkapelille on se että kun on kuukauden palkka potissa. Ja faija on aina oikeessa, vetäis varmaan varmaan mua vieläkin pataan. Psyk. ylilääkäri, penkistä 155kg ja 2 nyrkkeilytreenii viikossa. Pitää olla kondiksessa ettei potilaat hypi silmille.

Hyvä minääää!!!!! Se tulee olemaan varmasti mahtava Amoprhiksen keikka huomenillalla. :jahas: Pitäsköhän käyttää huominen vaikka sellaisen vaativan taidon opettelemiseen, että kuinka ymmärretään numeronsarjan, joka on muotoa x.x.xxxx, yhteys päivämääriin. Ja jopa niin, että pystyy kohdistamaan tietyn päivämäärän tietylle viikonpäivälle t: :david: Tän siitä saa kun keskittyy liikaa töihin niin oikeasti tärkeät asiat menee huolimattomasti persiilleen..

Torstai iltaa! Päivä pois koneelta ja musta tuntuu et Karistis on käynyt kirjottaa ihan joka ketjussa :D

Joo ja sen lisäks ainakin pari mun viesteistä oli poistettu.. meni hieman öyskäröinnin puolelle. Nyt olen kuitenkin taas palannut raiteille.. flunssakin loppui jo.

Joo ja sen lisäks ainakin pari mun viesteistä oli poistettu.. meni hieman öyskäröinnin puolelle. Nyt olen kuitenkin taas palannut raiteille.. flunssakin loppui jo.
Tervetuloa maltillisten seuraan :) Miten sä nyt niin mahottomaks heittäydyit et viestejä jo jouduttu poistamaan :D

Huomenna ekaa kertaa salille sitten viime perjantain! :) Saatanan kuppanen flunssa kun pilaa meikäläisen reenejä... Noh, tuskinpa olen enää ennen ensi kesää kipeenä niin sujuu niin kamppailulaji- kuin salireenitkin.

Meinasin tuossa tunti sitten btw ajaa hirvikolarin, ei tuolla saatanan sumussa näe paria metriä pidemmälle konepellistä...

Joo, oli tarkoitus vaan vähän siistiä mut kaiffari tuli kylään kesken hommien, kone lipsahti ja piti sit ottaa loputkin pois kerralla ku ei jaksanu enää nysvätä.

Back
Ylös Bottom