Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lueskelin sinkkutrediä ja teki mieli tulla tänne hehkuttamaan omaa onnellisuutta (niin elämässä kuin parisuhde-elämässä) ja haukkua kaikkia angstaajia omiin muroihin kuseviksi apinoiksi, mutta... En mää kirjota! Muistakaa kaikki se, että kun ei yritä, ei myöskään saa mitään, ja pysyy onnellisena! Eiku...

Dr. Eki pitää suunsa kiinni ja tulee minun kanssani vääntämään tatamille niin voin samalla kertoa elämän totuuksia.

JABA-DABA-DUU! 39.1 kuumetta kun lähdin kesken päivän töistä vittuun. Mustaapartaa ei löytynyt mistään niin hain Alkosta pullon jekkua ja 2 boxia Underbergiä. Kohta ei olla kipeitä eikä sairaita. Ennen yskänlääke reissua vetäsi 2 Beroccaa+1000mg c-vitskua+2multitabsia eli c:eetä yhteensä 2150mg. Illalla sama setti. Ja seuraavat viestit taitaa mennä tonne känniketjuun.

Yks mies keihäsfinaaliin.

Ja sekin viimeisenä.

Työnnän itelle keihään perseeseen.
No mä tiesin jo ennen kisoja, että Pitkämäki putoo finaalista. On heittäny sen verran paskasti viime kisoissa + sillä on aina ollu paskat hermot suurissa arvokisoissa. Manniota en yhtään ihmettele kanskaan. Untuvikko vielä tuolla ja kisajännitys vie jo paukkuja sen verran, että en odottanu siltä finaalipaikkaa.

Yks mies keihäsfinaaliin.

Ja sekin viimeisenä.

Työnnän itelle keihään perseeseen.

Ei kannata, ei se keihäs hanurissa paranna Suomen (yleis)urheilun tasoa. Eipä ollut mikään ihme tuo keihäskarsinta, eikä kyllä muutkaan lajit, joissa finskit esiintyivät. Tällä hetkellä taso kerta kaikkiaan on aivan paska. Toivottavasti 5-10v. kuluttua olis parempaa.

Hitto että tästä tulee hyvä bodypäivä. Heräsin virkeänä aamulla, töissä oli stressitön päivä ja ruokailutkin on mennyt putkeen kun yli 2k kaloria on jo täynnä ilman mtn herkkuja. Nyt tunnin unet ja sit salille :)

Hemmetti kun en nyt löydä oikeaa threadia kirveelläkään. Noh, siinä oli kysymys järkkä hommista ja Vilu mainitsi Valjakkalan"Suomen vaarallisin vanki" sanottiin lehdissä. Vittu mies on 150cm pitkä sulka päässä ja muutenkin täysi pelle, vetäisin surutta kunnolla turpaan jos mun duuni paikalla aihetta ilmenisi.

Lueskelin sinkkutrediä ja teki mieli tulla tänne hehkuttamaan omaa onnellisuutta (niin elämässä kuin parisuhde-elämässä) ja haukkua kaikkia angstaajia omiin muroihin kuseviksi apinoiksi, mutta... En mää kirjota! Muistakaa kaikki se, että kun ei yritä, ei myöskään saa mitään, ja pysyy onnellisena! Eiku...

Miten niin ei yritä? Jos et ole huomannut niin olen juuri postannut deitti-ilmoituksen.

Yhteydenottoja odotellessa..

Hemmetti kun en nyt löydä oikeaa threadia kirveelläkään. Noh, siinä oli kysymys järkkä hommista ja Vilu mainitsi Valjakkalan"Suomen vaarallisin vanki" sanottiin lehdissä. Vittu mies on 150cm pitkä sulka päässä ja muutenkin täysi pelle, vetäisin surutta kunnolla turpaan jos mun duuni paikalla aihetta ilmenisi.

:D joo en mäkään sitä nyt minään kovana jamppana pidä, idioottina lähinnä.

Se oli vitsit-thread. Sopii Valjakkalaan :)

Back
Ylös Bottom