Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuliko eilen oltua..
Tän siitä saa kun keskittyy liikaa töihin niin oikeasti tärkeät asiat menee huolimattomasti persiilleen..Torstai iltaa! Päivä pois koneelta ja musta tuntuu et Karistis on käynyt kirjottaa ihan joka ketjussa :D
Tervetuloa maltillisten seuraanJoo ja sen lisäks ainakin pari mun viesteistä oli poistettu.. meni hieman öyskäröinnin puolelle. Nyt olen kuitenkin taas palannut raiteille.. flunssakin loppui jo.
Miten sä nyt niin mahottomaks heittäydyit et viestejä jo jouduttu poistamaan :DJoo ja sen lisäks ainakin pari mun viesteistä oli poistettu.. meni hieman öyskäröinnin puolelle. Nyt olen kuitenkin taas palannut raiteille.. flunssakin loppui jo.
Tervetuloa maltillisten seuraanMiten sä nyt niin mahottomaks heittäydyit et viestejä jo jouduttu poistamaan :D
milloin me nähään ensi treenivideot?
Nyt heti! Äkkiä vaan mun päivyriin tsekkaamaan ;)
Saatanan kuppanen flunssa kun pilaa meikäläisen reenejä... Noh, tuskinpa olen enää ennen ensi kesää kipeenä niin sujuu niin kamppailulaji- kuin salireenitkin. I stand Moderated.
Nyt heti! Äkkiä vaan mun päivyriin tsekkaamaan ;)
En oikein ole varma tuosta... Tee joku tiivistelmä ranskalaisilla viivoilla, niin katsotaan!