Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:D Eipä toi nyt ihan hirveästi kalliimmaksi tule noita vähän parempia kahveja juoda. Jos paketti maksaa 2 tai 3 euroa enemmän ku juhla mokka ja se kestää kuitenkin varmaa kuukauden kun vaan itelleen keittelee. Eli saman rahan saa tuhlattua kerralla johonki kahvilaan :D

Mä innostuin varmaa pari vuotta sitten noihin tummempiin paahtoihin ja sen jälkeen en oo muuta ostanu. Tulee paskaa peruskahvia hörpittyä ihan tarpeeks yliopistolla, niin mukava saada kotona jotain muuta.
Näinpä. Nykyään hyllyssä on vain ja ainoastaan Presidentin Tummaa. Aivan mahtavan makuista, ja lähes jokainen vieras jolle tarjonnut on kysynyt että mitäs kahvia tämä on.

Sen lisäksi jos maitoa käyttää, niin ei mitää rasvattomia jotka pilaa sen kahvin maun. Varmaan joku sanoo että maito ylipäätään pilaa... mutta jos sitä käyttää, niin kevyt maitoa.

Juhla Mokasta on ehkä tulossa tummaa... ainakin tein sellaisen kyselyn jossa haettiin sopivaa hinnoittelua.

:D Eipä toi nyt ihan hirveästi kalliimmaksi tule noita vähän parempia kahveja juoda. Jos paketti maksaa 2 tai 3 euroa enemmän ku juhla mokka ja se kestää kuitenkin varmaa kuukauden kun vaan itelleen keittelee. Eli saman rahan saa tuhlattua kerralla johonki kahvilaan :D

Se oli vitsi. :D Näin se menee... :)

Lueskelin sinkkutrediä ja teki mieli tulla tänne hehkuttamaan omaa onnellisuutta (niin elämässä kuin parisuhde-elämässä) ja haukkua kaikkia angstaajia omiin muroihin kuseviksi apinoiksi, mutta... En mää kirjota! Muistakaa kaikki se, että kun ei yritä, ei myöskään saa mitään, ja pysyy onnellisena! Eiku...

:D

Meni muuten väärään trediin ensiksi tää viesti

Mitähän hittoo. Meikä on vähä kipee, no ei muuta ku poskiontelontulehdus ja ääni on vähä kähee. Mut joku asiakas jätti tohon tiskille askin eukalyptuksii :D Olikohan se joku vinkki? No keitin teen niistä :) Olin viel selin sillon, ku kaivelin jotain kaappia, niin en yhtään nähny kuka sen jätti!
Sitte mun esimies tienas 73 ekee eilen totossa mun pelivihjeillä ja anteeks nyt vaan, mut miksen ikinä pelaa ite?!

Jep, ihmettelin jo valintojen julkistuksen jälkeen, että miksi kaikki ihmettelivät Lehtolan valintaa Ruuskasen sijasta. Itse ihmettelin Pitkämäen valintaa vanhoilla meriiteillä.

Back
Ylös Bottom