Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Whatboyswant auttaa varmasti ensioireisiin, ellet niitä novelleja halunnut lukea.. ;)
Kai minä sitten oon loppujen lopuksi helvetin paha ihminen kun tätä paskaa sataa jatkuvasti niskaan.
Lopetapas Kaira nyt tuollaiset puheet heti alkuunsa, sinä et ole pahaa ihmistä nähnytkään. Olet vain jostain syystä joutunut Murphyn silmätikuksi, mutta kyllä siihen vielä jokin ratkaisu keksitään. Haleja sulle sinne! :haart:
Lopetapas Kaira nyt tuollaiset puheet heti alkuunsa, sinä et ole pahaa ihmistä nähnytkään. Olet vain jostain syystä joutunut Murphyn silmätikuksi, mutta kyllä siihen vielä jokin ratkaisu keksitään. Haleja sulle sinne! :haart:
Pitäis varmaan het kärkeen porukalla fiksata tuo sen starttiongelma. Olishan se alku sekin.
Veli tulee aamulla piipahtaan niin katomma mitä sille voi tehdä. Epäilyksenä alla myös akunkegät. Just tän takia mä haluaisin osata ronklata noita autoja vähän enemmän. En halua olla riippuvainen vittu kenestäkään IKINÄ.
Voihan se ongelma olla niissäkin. Mikä olis tietysti helpoin ratkasu. Tosin jos oot joutunu joskus takomaan sitä starttia hullun kiilto silmissä, niin jotain käpyjä sielläkin on.
Mutta putsatkaa nyt ekana ne kegät.