Mikä sika?
Maasika.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä sika?
Mulle ei tule ikinä Hondaa, Opelia, Fiatia, Seatia, Renaultia tai Peugeotia.
Maasika.
Ford Mondeo! Auton kestävyydestä kertoo jotain se, että se kesti mun ajoa vuoden verran. Ajelin ykkösellä, yritin lämmittää laittamalla pelkät virrat päälle, ajoin parkkeeratessa aina välillä seiniä päin, pari kertaa kaadoin standeja huoltsikalla ja kerran ajoin bensapumppujen ohi niin että koko auton kylki viisti niitä ja kuului vaan SKRIIK...
Tämä siis ennen kuin opin ajamaan, nykyäänhän en tekisi moista.
Mikä maa?
Olen pohtinut Mondeon mahdollisuutta. Nykyinen Fordi on kyllä niin rakas etten siitä mielelläni luopuisi, mutta valitettavasti Osku Viljo Eemelin hanuriongelmat alkavat olla sitä luokkaa, etten tiedä tuleeko siitä homeperseestä enää edes hitsipillillä tekelettä.. :(

Mikä isä?
Voi toista :( Mun Murskaajan hanurista lähti puolet irti kun läski amismuija törmäsi siihen. Sit se sai uuden pyllyn ja oli taas onnellinen![]()
Mikä taivas?
Uudet pyllyt piristää aina. Täytyy nyt pohtia hommaisinko ennen ensi talvea uuden (käytetyn) auton. Viime talvena Eemeli päätti lakkauttaa kaiken puhallintoiminnan, joten mitään lämmintä ilmaa ei ikinä puhaltanut ikkunoille, joten ne olivat 24/7 umpijäässä molemminpuolin... :jahas:
Enkelitaivas.
Mitä sä nainen selität?! Se on tähtitaivas!
Älä nyt, mun lapsuudessa oli ihan paras versio tästä :D
Ei auta.. Naiset ootte niin sekasin noiden autojenne kanssa että parempi varmaan syödä ja mennä nukkuu. Ötyä pakkiksen valiot![]()
maa vitun sikaMikä sika?