Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tehdään pieni huviretki.. käydään ensin nostaan pari autoa kyljelleen ja sit roudataan sillat mun volvon alle :D ja sen jälkeen viedää pois.

tehdään pieni huviretki.. käydään ensin nostaan pari autoa kyljelleen ja sit roudataan sillat mun volvon alle :D ja sen jälkeen viedää pois.
Nyt ei kyllä ymmärrä? Voitko suomentaa?:wtf:

Kimsson on jo tulossa öljypurkin kanssa..
Öljyän itseni, kuvaan jawheadia, pannutan ovenkarmiin ja jawhead iloitsee elottaman 93kg oluenpöhöttämän olemukseni kanssa? :haart:

Öljyän itseni, kuvaan jawheadia, pannutan ovenkarmiin ja jawhead iloitsee elottaman 93kg oluenpöhöttämän olemukseni kanssa? :haart:
ihannaa.. mut sitä öljyy sais tuoda 4 litraa :D

EDIT: Siis ei enää-- tuo litra täyssynteettistä---

jos nyt on se yheksytkasi niin paljon se on öljyn kaa? :P

Mä meen nyt öljyämään itteeni hetkeks tohon sohvalle. Pärjätkää ilman mua, tuun kohta kuitenkin takasin.:haart:

Se riippuu siitä paljon suhun saa öljyä työnnettyä rektaalin kautta tietenkin. Hölmo!
no olimpas tyhmö,. mut saa tietenkin täyteen :D

Nyt äkkiä tänne jotain säpinää!
Ovatkos kaikki jo rasvanneet toisensa ja menneet harrastamaan kimppakivaa?

E. Norris jyrää!!

Vittu toi Windows Media Player on perseestä! Miksi mun pitää joutua sen kanssa pelleilemään?!

Vittu toi Windows Media Player on perseestä! Miksi mun pitää joutua sen kanssa pelleilemään?!
VLC on keksitty. Käytä sitä jos jotain pätkää katot.:)

VLC on keksitty. Käytä sitä jos jotain pätkää katot.:)
Eäh, uuden puhelimen kanssa tappelen. Oon ihan hukassa ton Windows Mobilen kanssa. :jahas:
Kai se tästä, jos ei muuten niin väkivalloin. :hyvä:

e: on toi mediaplayer kanssa paska, ei se kestä edes muutamaa tuhatta biisiä kerralla. WinAmp hansaa kaiken paremmin.

Back
Ylös Bottom