kuvia ei tule ellette osta mulle kameraa tai kuvaa mua..
Voidaan poikien kanssa tulla kuvailemaan. Oikeen kunnon ryhmäkuvia

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kuvia ei tule ellette osta mulle kameraa tai kuvaa mua..

Kimsson on jo tulossa öljypurkin kanssa..kuvia ei tule ellette osta mulle kameraa tai kuvaa mua..
Ihanaa.. mä oon se rumä jätkä joka kuuntelee MMääKimsson on jo tulossa öljypurkin kanssa..
Nyt ei kyllä ymmärrä? Voitko suomentaa?:wtf:tehdään pieni huviretki.. käydään ensin nostaan pari autoa kyljelleen ja sit roudataan sillat mun volvon alle :D ja sen jälkeen viedää pois.
kun ei voi ajaa monttuun niin pitää ajaa pukeille, sillalle.Nyt ei kyllä ymmärrä? Voitko suomentaa?:wtf:
Öljyän itseni, kuvaan jawheadia, pannutan ovenkarmiin ja jawhead iloitsee elottaman 93kg oluenpöhöttämän olemukseni kanssa? :haart:Kimsson on jo tulossa öljypurkin kanssa..
ihannaa.. mut sitä öljyy sais tuoda 4 litraa :DÖljyän itseni, kuvaan jawheadia, pannutan ovenkarmiin ja jawhead iloitsee elottaman 93kg oluenpöhöttämän olemukseni kanssa? :haart:
Öljyän itseni, kuvaan jawheadia, pannutan ovenkarmiin ja jawhead iloitsee elottaman 93kg oluenpöhöttämän olemukseni kanssa? :haart:
jos nyt on se yheksytkasi niin paljon se on öljyn kaa? :P
no olimpas tyhmö,. mut saa tietenkin täyteen :DSe riippuu siitä paljon suhun saa öljyä työnnettyä rektaalin kautta tietenkin. Hölmo!
VLC on keksitty. Käytä sitä jos jotain pätkää katot.Vittu toi Windows Media Player on perseestä! Miksi mun pitää joutua sen kanssa pelleilemään?!

Eäh, uuden puhelimen kanssa tappelen. Oon ihan hukassa ton Windows Mobilen kanssa. :jahas:VLC on keksitty. Käytä sitä jos jotain pätkää katot.![]()