Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Loput oliski selvinnyt Alibin uusimmasta numerosta! :lol2:

Kiitti luottamuksesta :D Siinä ku rupes tulee se puolrinki jo ni suunnittelin jo toimintamallin valmiiks miten oisin tehny ku ei autosta löytyny ees kunnon rengasrautaa :jahas:

Onhan tämmöset asiat parempi selvinpäin selvittää :D

Loput oliski selvinnyt Alibin uusimmasta numerosta! :lol2:
"Yksi ISO mies tappoi kuusi guidoa paljain käsin helsinkiläisen huoltoaseman pihalla"

Haastattelu vain Alibissa yksinoikeudella!:D

ei vitu mä repesin :D

Ei sulla oo mitään hätää vielä. Ite kun oon aina joutunu käymään neuvolassa mittailemassa painoa.:)

Mä oon vääntämässä duunissa. Viinanpiru jo varmaan vei noi yhet. Paha paha..:( Itekkin vetäisin jos olis mahollista!

Jugetsi, oot painavampi ku minä. Sinä dominoit suhdettamme nyt.

Jugetsi, oot painavampi ku minä. Sinä dominoit suhdettamme nyt.
Mä oon kyllä aina ollut alistuva, mutta mennään nyt vaihteeksin näin päin.
Paljon sulla on kertynyt silkkaa lihasta atleettiseen vartaloosi?

Vitsi muuten pojat, mulla on sellanen massakuuri ollu päällä että näinkin pieni mies painaa kohta sata kiloa. Toivottakaa onnea.. kohta se tulee!!!

Vitsi muuten pojat, mulla on sellanen massakuuri ollu päällä että näinkin pieni mies painaa kohta sata kiloa. Toivottakaa onnea.. kohta se tulee!!!
Sulla alkaa siis tenava olla jo melkosen kokonen. Kun se putkahtaa maailmaan, niin kätilo on kyllä ihmeissään.;)

Mä oon kyllä aina ollut alistuva, mutta mennään nyt vaihteeksin näin päin.
Paljon sulla on kertynyt silkkaa lihasta atleettiseen vartaloosi?
Varmaan joku kaksi kiloa viimeisen kymmenen vuoden aikana. Olutdieettini tulokset ovat olleet ihmeelliset! :kippis1:

Pituus on 169. Joskus painoin 65 kiloa.. kaverit nykysin pyytää muutto apinaa.. eiku apua,, :D

Varmaan joku kaksi kiloa viimeisen kymmenen vuoden aikana. Olutdieettini tulokset ovat olleet ihmeelliset! :kippis1:
Harmi kun en juo olutta. Mäkin voisin saada jotain aikaan.

miten voi näin pieni mies painaa näin paljon? Vaaka näytti 98 :D eli siis ei oo kaukana enää markki.. en mä mielestäni niin läski kumminkaan oo...

kuvia ei tule ellette osta mulle kameraa tai kuvaa mua..

Back
Ylös Bottom