Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yleensä tosiaan toi väkivalta on tollasissa asioissa kohallaan ja se auttaa. Ja jos ei auta niin saa ainaskin vähän paremman mielen.:)

Winamppi kyllä rokkaa noissa musahommissa! Tosin mulla ollu läppärissä kevyitä ongelmia Vistan ja Winampin yhteensopivuuden kanssa..

Tää Vista on kyllä ihan perseestä. En osaa tarkoin sanoa mikä siinä vituttaa, mutta se luo vaan sellaisen yleisvitutuksen. Hidas, mukahieno ja mukahelppo paska jossa kaiken tekeminen on hirveän työn takana ja mikään ei toimi. :curs:

Tää Vista on kyllä ihan perseestä. En osaa tarkoin sanoa mikä siinä vituttaa, mutta se luo vaan sellaisen yleisvitutuksen. Hidas, mukahieno ja mukahelppo paska jossa kaiken tekeminen on hirveän työn takana ja mikään ei toimi. :curs:
Yhen kaverin piti mulle hommata XP ton Vistan tilalle, mutta ei se saanut sitten sellasta mistään. Paljon mieluummin käyttäis sellasta mikä toimii.
hä? Jotain 1234567890 viestiä tän päivän aikana. Voi vitun NOLIFET!
Ootko sä muka löytäny jostain elämän ja siks et oo täällä vaikuttanu? Häh?

Ensin kävin kebabilla, sitten mentiin leffaan ja tämän jälkeen menin Subiin syömään. Sit vuokrasin leffan ja ostin mässyä. :5:
Jätkällä on kuuri päällä!

Mulla on just kanan minuuttipihvit pannulla, rosmariinilla höystettynä. Kilon paketti, pitäis riittää.

Itse nautin Pepsin tuomasta euforiasta.

Dinho on pannu ja Jugetsi on kattila!

Back
Ylös Bottom