Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

eli vokotillekin parhaiten sopiva

luotan nyt enemmän Herran alla olevaan kommenttiin

lisäksi jos Minulle tulee hinpunverran ulkopuolinen olo jo kun menen kuuntelemaan musiikkia kalevan navettaan(huugo saliin), joka on jo hirvittävästi liian hieno paikka Minulle, niin kuinka olen väärässä paikassa olo sitä olisikaan tuollaisessa paikassa

en mieti, kun tiedän sen miettimättä

Minäkin jouduin yhtesti kaatamaan tilaamani, vahingossa, siiterin jämät kukkaruukkuun, kun en saanut kahtessa tunnissakaan tuoppia tyhjäksi

oli se niin kamalaa litkua

ja enhän Minä tietäisi miten tommoset annokset syödään, kun en edes tiedä miten kotsone syödään oikeaoppisesti

siksi en ole ikinä voinut tilata sitä paikanpäällä syödyksi vaikka olisi tehnyt mieli

kotona kun sen kanssa saa sotata aivan rauhassa kenenkään näkemättä

ei tarvi hävetä

Kermasta puheenollen. Minä paistetun kananmunan ystävänä bongasin jostain, että ihmiset paistaa muniaan myös kermassa 🤔 ja järkeenhän se: käy, koska kerma on periaatteessa vain notkeaa voita isommalla määrällä herkullisesti ruskistuvaa maitoproteiinia. Pitää ehdottomasti kokeilla.
Mielenkiintoista, voisi itsekin kokeilla.

Tällä hetkellä munanpaistoon aina voita pannulle, semmonen tikkuaskin kokoinen nokare aika sopiva jos paistaa 4-5 munaa.

On myös protipsi suolata keltuainen vähän ekstrakovaa ja vaaleat osat kevyemmin. Varsinkin jos tykkää löysästä tai vähän semmoisesta geelimäisestä keltuaisesta niin tuo nostaa makuelämystä yhden pykälän.

ja enhän Minä tietäisi miten tommoset annokset syödään, kun en edes tiedä miten kotsone syödään oikeaoppisesti

siksi en ole ikinä voinut tilata sitä paikanpäällä syödyksi vaikka olisi tehnyt mieli

kotona kun sen kanssa saa sotata aivan rauhassa kenenkään näkemättä

ei tarvi hävetä
patrick-eating-gif.gif

aiotako ryhtyä tarkaksi tavarasta ja laturi aina kiinni kun et aja

näin Minä

Minulla tosin onely 0.8amppeerinen ceetekki

Kerran jouduin ravintolassa nimeltä Finnjävel muiluttamaan jotkut hikisiltä villasukilta maistuvat juustot lattialla olevaan kukkaruukkuun

Minäkin jouduin yhtesti kaatamaan tilaamani, vahingossa, siiterin jämät kukkaruukkuun

Olette kunnon kristittyjä ja vanhan kansan nuukia imisiä. Syömättä/juomatta jättäminen on synti ja häpeä. Eihän sitä voi ruokia ja juomia vaan jättää kuin mikäkin, vaan piilotettava sitten esim kukkaruukkuun, jos sellaista syntiä tekee ettei syö. Olisi kyllä hienoa nähdä siellä fine daininkissa kuinka annokset menisi suuta kohden, mutta viime tingassa nopealla ranneliikkeellä povitaskuun tai taikurin taituruudella hihaan ja sieltä takin taskuun. Välillä joutuisi vähän veskissä käymään tyhjentelemässä, että saisi 10 ruokalajia klaarattua.

Syömättä/juomatta jättäminen on synti ja häpeä.

Minusta se on vähän noloa. Talvella käytiin tutussa pienessä tapas-baarissa, kun menu oli muuttunut. Valintani osoittautuivat vääriksi - tosin tähän vaikutti myös hyperparatyreoosiin liittyvä pahoinvointi - ja molempia annoksia pystyin vain vähän maistelemaan. Baarissa voi maksaa joko tiskille tai sitten tarjoilija kiertelee pöydissä, ja olin juuri järjestämässä ystävääni maksamaan kaiken tiskillä, jotta itse voisin hiippailla ulos, kun tarjoilija ehti saapumaan paikalle. Kamalaa, kun siellä on mietitty ruokalistaa uusiksi, ja sitten asiakas jättää syömättä.

Ei tullut mieleen, että olisihan ne ruoat voinut pakata servietteihin ja kuljettaa ulos käsilaukussa!

Ps. Kysymys ei siis ollut äkkiä heränneestä synnitunnosta vaan siitä, että henkilökunnalle voisi tulla paha mieli syömättömyyden vuoksi.

On myös protipsi suolata keltuainen vähän ekstrakovaa ja vaaleat osat kevyemmin. Varsinkin jos tykkää löysästä tai vähän semmoisesta geelimäisestä keltuaisesta niin tuo nostaa makuelämystä yhden pykälän.

Kuvotuskohtaus meneillään, niin tämän lukeminen (löysä, geelimäinen) aiheutti pienen yökkäyksen.

Back
Ylös Bottom