Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

positiivisia uutisia
Kovasti vilkuttaa tekninen analyysi ostoa esim JM ja Atlas Copco ruotsinmaalta. Pelottaa vain S&P500 asema edellisen huipun tuntumassa, että milloin lumet romahtaa peltikatolta. Eilenkin rullasi niin monta tonnia salkku ylös, että tämmöinen saa pelurin veret liikkeelle ja sen sitten tietää miten uhkapeleissä aina lopulta käy.

tämmöinen saa pelurin veret liikkeelle ja sen sitten tietää miten uhkapeleissä aina lopulta käy.

bankrupt-wheel-of-fortune.gif

kateeellinen olo.

Minä taas olen ikionnellinen, että missän,vaiheessa,elmääni ei tule eteen tilannetta, että joutuiin tuollaiseen paikkaan syömään

kuolisin varmaan ahdistuksesta

Minua kun ahistaa tavalinenkin(pantsovilla,rosso,amarillo) ravinteli niissä määrin, että en niissäkään käy

aivan liian hienoa hienostelua allekirjoittaneelle

Yours

Mitä tapahtuisi, jos joutuisit lähtemään naisseurassa vaikka Duprovnikiin tai Venetsiaan romanttiselle kaupunkilomalle?

en keksi ensimmäistäkään asiaa, miten tuollaiseen voitaisiin pakottaa

eli turha etes miettiä tuollaista

sensijaan jos joutuisi johonkin rossoon niin huhhuhjavieläkerrran

nyt lähten yksin, essengehen

ei taida tarjeta mopolla, onely 15 lämmintä

helteet tänne, ja sassia!

Pitäiskö sitä pikkuhiljaa alkaa siirtymään lomamoodiin. Takaisin sitten taas taputtelemaan paskasta kultaa vasta joskus elokuun alkupuolella.

oli siis täysin selvät sävelet mitä teen seuraavaksi, mutta enää ei olekkaan

alkuperäinen suunnitelmani oli polkupyöräillä kuntoilusalille&takaisin(kuntoilusuoritteen jälkn.)

käyräsarviNAISpolkupyöräilijän näkeminen sensijaan saikin minut arvuuttelemaan: vetäisikö klossikengät jalkaan monen vuoden tauvvon jälkn. ja kävisin, onely, käyräsarvipolkupyöräilemässä

Back
Ylös Bottom