Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä taas olen ikionnellinen, että missän,vaiheessa,elmääni ei tule eteen tilannetta, että joutuiin tuollaiseen paikkaan syömään
kuolisin varmaan ahdistuksesta
Minua kun ahistaa tavalinenkin(pantsovilla,rosso,amarillo) ravinteli niissä määrin, että en niissäkään käy
aivan liian hienoa hienostelua allekirjoittaneelle
Yours
että miksi
Mikä on pahinta mitä voisi tapahtua?
Tähän se lienee kirjailtu.
Ei, siinä sinä olet se katsoja&arvostelija, kun kokit ja tarjoilijat esittää syötävän teatterinsa.jos liian monet kattoo, tuntuu kun esiintyisi, ja Minähän en esiinny: ikinä
Myös kannetaan joka annokselle uudet/omat työvälineensä.Aika monessa ravintolassa
Tiivistettyä kermaa. Vähän niinku mascarpone, mutta notkeampaa ja rasvaisrmpaa.Miltä tuo clotted cream maistuu? Ohjeen mukaan siihen ei laiteta sokeria.
Kyllä aina välillä kannattaa pistää show: käyntiin.jos liian monet kattoo, tuntuu kun esiintyisi, ja Minähän en esiinny: ikinä
Kyllä aina välillä kannattaa pistää show: käyntiin.
Täytyyhän sitä toisinaan antaa kanssaihmisille viihdettä tylsään arkielämään ja jotain puhumisen aihetta.
Kermasta puheenollen. Minä paistetun kananmunan ystävänä bongasin jostain, että ihmiset paistaa muniaan myös kermassaTiivistettyä kermaa. Vähän niinku mascarpone, mutta notkeampaa ja rasvaisrmpaa.
Ei sitä ole edes vaikea tehdä itse, vie vain aikaa. Joskus olen tehnyt.