Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

jaa, illan sateet on peruttu, ehkä sitten polkupyöräilykuntolusali ja teen iltalenkin sitten erikseen polkupyörällä, mihin sijoittuu tuoetesijoittelua!

Minä taas olen ikionnellinen, että missän,vaiheessa,elmääni ei tule eteen tilannetta, että joutuiin tuollaiseen paikkaan syömään

kuolisin varmaan ahdistuksesta

Minua kun ahistaa tavalinenkin(pantsovilla,rosso,amarillo) ravinteli niissä määrin, että en niissäkään käy

aivan liian hienoa hienostelua allekirjoittaneelle

Yours

En oikein tiedä, että miksi pitäisi ahdistua. Ihmisiä ne on ihmiset sielläkin, ja ruoka syödään kuten syödään muuallakin eli suuhun sopivina suupaloina. Jos menee jollain väärällä haarukalla, niin sitten menee. Kunhan päätyy suuhun.

Aika monessa ravintolassa on nykyään muuten tarjoilija erikseen saattanut sanoa jonkun erikoisemman näköisen annoksen kohdalla, että "tämä on tarkoitus syödä käyttäen tuota lusikkaa ja haarukkaa" tjsp eli ohjeistanut ihan jo automaattisesti.

Mikä on pahinta mitä voisi tapahtua? Tulee laittaneeksi käsien pyyhintään tarkoitetun liinan suuhunsa? Ruoka on pahaa? Ei lopulta mitään ongelmia.

että miksi

ei kai kukaan vapaaehtoisesti, huviksee, ahdistu

oli meinaan äsken lähellä että jäi syömässäkäymässä käymättä, koska: ikkunasta katottuna ällöttävän paljon ihmisiä sisällä

onnekisn sivummalla, ei ikkunapöydissä oli rauhallisempiaa, muuten en olisi menny

on myös jäänyt kapakkaan menemättä monet kerrat jos sielä on olut liikaa imisiä

Tähän se lienee kirjailtu.

Olokin on kuin muinaismuistoesineellä 😖
Nimittäin vasen jalkaterä jotenkin oudosti rusahti tanssitunnilla. Sille melkein voi varata ja varpaatkin liikkuu. Tosin koskee.
Vanheneminen on kuulkaa aivan kamalaa!!!
Ruumista kolottaa ja koko ajan joku kohta rikki ja särki 😫

Jotain kalapuikon ja tohtorin herkkujen välimaastosta.

IMG-3733.jpg

IMG-3734.jpg

IMG-3735.jpg

#salutorget

Ravintolassa ei olla toteuttamassa mitään protokollaa tai koodistoa ja hakemassa henkilökunnan hyväksyntää paikallaololle, vaan siellä ollaan asiakkaina ja seurueen kesken ollaan kuin kenen vaan kaverin kämpillä syömässä, erotuksena se että palvelu pelaa paremmin. Kukaan ei odota pönötystä eikä pönötys hyödytä ketään.

No tämmöisenä eleganttien käytöstapojen suosijana on jenkkien syömätyyli ravintoloissa pöyristyttävää. Mulkoilen heitä paheksuvasti ja tihkun ylemmyydentuntoista eurooppalaisuutta.

Tuo fine dining on kaikista helpointa, valmiit ruokamenyyt, samoin juomille. Otan ton menun ja ton viinipaketin ja that's it sen kun nauttii vaan ei tartte tietää jotain viinitieteen teoriaa ja historiaa että osaa valita ja nolostella jos ei osaa. Lisäksi yleensä voittopuolisesti miestarjoilijoita noissa siististi pukuun pukeutuneina, ei mene pasmat sekasin kun joku sexybabe minihameessa tarjoilemassa, eli vokotillekin parhaiten sopiva. Ja kun aterialla hintaa ja henkilökuntaa reilusti, niin palvelevat hyvin eivät ole yrpä otsassa ja kiireessä ja haise hieltä. Saa huomion ei tarvitse epätoivoisesti napsutella sormia joka suuntaan saisko laskua tms. Se on hienoa kun miestarjoilija puku päällä pienen harjan ja rikkalappion kanssa siivoaa muruset eestä. Joka ruokalaji tuleepi erikseen omilla välineillä ja kaikki helposti syötäviä noin pääsääntöisesti. Just enjoy easy dining voisi olla nimeltään.

Viimeksi muokattu:
Tehdäänköhän noista fine dining -annoksista sen takia niin pieniä, että ne maistuvat niin pahalta ettei kukaan pystyisi syömää isompia annoksia oksentamatta. En ole koskaan maistanut niissä mitään hyvänmakuista mutta ulosteen makuista sitäkin useammin. Tai siltä miltä kuvittelen ulosteen maistuvan. Kerran jouduin ravintolassa nimeltä Finnjävel muiluttamaan jotkut hikisiltä villasukilta maistuvat juustot lattialla olevaan kukkaruukkuun, koska ne eivät soveltuneet ihmisravinnoksi.

e. Ja kerran oli jotain porsaanlihaa, joka oli jotenkin sokerikuorrutettu. Voi jeesus saatana. Olin varma että se oli tehty läpällä mutta kuulemma oli ihan oikea annos. Ihan uskomatonta perseen paskaa.

Viimeksi muokattu:
Tiivistettyä kermaa. Vähän niinku mascarpone, mutta notkeampaa ja rasvaisrmpaa.

Ei sitä ole edes vaikea tehdä itse, vie vain aikaa. Joskus olen tehnyt.
Kermasta puheenollen. Minä paistetun kananmunan ystävänä bongasin jostain, että ihmiset paistaa muniaan myös kermassa 🤔 ja järkeenhän se: käy, koska kerma on periaatteessa vain notkeaa voita isommalla määrällä herkullisesti ruskistuvaa maitoproteiinia. Pitää ehdottomasti kokeilla.

Ainoa annos joka on jäänyt syömättä oli jotku wontonit semmoisessa suklaan värisessä kastikkeessa. Haisi vahvasti ammoniakilta ja mädältä, mutta se kuulemma kuuluu asiaan. Maku oli ihan linjassa hajun kanssa. Tuommosia jos syöttäis vaikka kulkukoirille niin eivät varmasti enää ikinä tulis takas.

Back
Ylös Bottom