Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on joku ylirasitus tuossa punaisella merkityssä paikkaa, joku lihas tai jänne joka menee ulnan vieressä. Tuota on hirveän vaikea venyttää tai mitään.
Google kertoi että ranteen kyynärluun puoleinen koukistajalihas 🤔
Mulla on molempien forkkujen ojentajapuolella jotain häikkää, vähän jännittää tekeekö niillä kohta mitään. Jos nyt koittais ensi hätään keventää remmeillä rasitusta treenissä.

katso liitettä 271677
Mulla on joku ylirasitus tuossa punaisella merkityssä paikkaa, joku lihas tai jänne joka menee ulnan vieressä. Tuota on hirveän vaikea venyttää tai mitään.
Google kertoi että ranteen kyynärluun puoleinen koukistajalihas 🤔

Miltä kuulostaisi CoCin puristelu?
No ei ehkä ihan akuutissa vaiheessa kantsi aloittaa..

Oon monesti maininnut, mutta minulla forkut pysyy toimintakykyisenä ja usein tulevat pienet oireet rauhoittuvat näillä kompressiohihoilla.

Nää löpsömmät nykyään harvoin lepokäytössä, mutta heti jos pientäkin vaivaa, niin pitää pari päivää. Treenissä lähes aina jämäkämmät päällä. Muuten menevät jatkuvasti aivan paskaksi.

IMG-3744.jpg

Kyllä jollain tavalla toimii kermassa paistetut kananmunat. Erilainen maku kuin voilla, jotenkin pehmeämpi ja tietenki kermaisempi, mutta en tiedä onko parempi kuin voissa paistettu. Pitää jatkaa harjoituksia, mutta ei tämä ainakaan täysin epäonnistunut kokeilu ollut.

Kompressiohihat vois olla tutustumisen arvoiset.
Mä sain tän ongelman hauiskäännöissä kun ahneuksissa liian paljon painoa ja hauista ei oo hermotettu kunnolla.
Ei kuitenkaan malttaisi olla kokonaan treenaamatta vaikka viikkojen lepo toki auttaa

Oma kokemus, että lepo on toiseksi pahinta mitä voi tehdä, heti ylirasituksen jälkeen.
Ei mulla pelkällä levolla helpota yhtään, melkein pahenee.
Mä oon yrittänyt sitä vaan treenata eikä sekään auta.
Pitää hakea apteekista taas 120 mg arcoxiaa, pidin viime viikolla kuurin mutta täytyy vissiin syödä pidempään

kenkätkin

ei niillä niin väliä, Minullakin italailaiset saappaat vaikka muu brändäys on amerikkaa

mutta kyllä ducatissa vähintään takki on oltava dainese, mielellään myös nahkapöksyt

jaa oli muuten aastaarssikin italy

ei ole tuttu, koska: ei ole ikinä ollut mitään ko. merkin tuotetta

Vähän nuivasti endokrinologi sanoi tekevänsä lähetteen kirurgialle. En osannut odottaa, että somatiikan puolella on näin vaikeaa saada hoitoa. Kuitenkin verikokeissa näkyy hyperkalsemia ja PET-TT:ssä yksi varma adenooma ja toinen mahdollinen, eivätkä ne adenoomat sieltä koskaan itsestään poistu.

Joten todistetusti kyseessä ei ole varttihullun, Piporadiota kuuntelevan keski-ikäisen täti-ihmisen psykosomaattinen kuvitelma.

Pitääkö siis somatiikankin puolella VAATIA hoitoa? Jollakin tapaa tämä on psykiatrian puolella tullut tutuksi 🫤

Back
Ylös Bottom