Vanha pakkiskonsti: koita hieroa jääpalalla tai pakastetulla lasisella viinapullolla.ranteen kyynärluun puoleinen koukistajalihas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vanha pakkiskonsti: koita hieroa jääpalalla tai pakastetulla lasisella viinapullolla.ranteen kyynärluun puoleinen koukistajalihas
Tää oli hyvä, se on kuolemaksi jos viski ei kipua poista. Onneksi teen etätöitä tänäänJa jos ei ulkoisesti auta, niin lasiin viinaa, pari jääpalaa sekaan ja nautiskelee tämän sisäisesti. Ei kivistä enää.
Mulla on molempien forkkujen ojentajapuolella jotain häikkää, vähän jännittää tekeekö niillä kohta mitään. Jos nyt koittais ensi hätään keventää remmeillä rasitusta treenissä.Mulla on joku ylirasitus tuossa punaisella merkityssä paikkaa, joku lihas tai jänne joka menee ulnan vieressä. Tuota on hirveän vaikea venyttää tai mitään.
Google kertoi että ranteen kyynärluun puoleinen koukistajalihas![]()
katso liitettä 271677
Mulla on joku ylirasitus tuossa punaisella merkityssä paikkaa, joku lihas tai jänne joka menee ulnan vieressä. Tuota on hirveän vaikea venyttää tai mitään.
Google kertoi että ranteen kyynärluun puoleinen koukistajalihas![]()
Oma kokemus, että lepo on toiseksi pahinta mitä voi tehdä, heti ylirasituksen jälkeen.viikkojen lepo toki auttaa
Mä oon yrittänyt sitä vaan treenata eikä sekään auta.Oma kokemus, että lepo on toiseksi pahinta mitä voi tehdä, heti ylirasituksen jälkeen.
Ei mulla pelkällä levolla helpota yhtään, melkein pahenee.
Jos Oysteriin on menossa niin ihan hyvä ratkaisu tuokin.
Tämä eijjole kokonaan etes nahkaa, niin otin sitten vaan sopivan.
Rev'it! Rev'it Ignition 4 H2O nahkatakki musta - moottoripyörävarusteet - Storm Motor
Hinta: 469,90www.storm-motor.fi
kenkätkin
Mitähän jos paistais muikkuja kermassa![]()
Ja ennen ajettiin hevosella ja niitettiin sirpillä. Kaikkea voi kokeillaEI.
Muikut paistetaan voissa.