Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eiks Byrdi huomenna oo ihan normipäivä? ;)

AAARR!! Ihan karmee vitutus vaan kasvaa koko aika! Tekis mieli lyödä jotain mailalla kajuuttaan! Tai ajaa autolla yli. Tai katkasta käsi. Tai stumpata kanttariin. Tai panna perseeseen. Tai jotain. Ja lepopulssiki jotain 120+
Anteeksi avautumiseni :haart:

Hold your horses, säästä vihasi miittiin.

Maanantai on heti sunnuntain jälkeen paras päivä vetää soppaa. Ei oo mitkään amatöörit liikenteessä kattokaas..:D

Mä voin mesekännätä ihan kenen tahansa kanssa. Ja jos ei kukaan mesekännää mun kanssa niin mesetän sitten ittelleni ja vedän soppaa.

Eiks Byrdi huomenna oo ihan normipäivä? ;)

Vois siinä darrasena tulla sanottuu pari valittua sanaa pomoille ja näyttää mistä se kananmuna syntyy.

Kylläpäs alko tehdä mieli alkoholia. Oon herkkä vaikutteille jos en pääsee energiaa purkamaan liikuntaan.

Alkoi tehdä mieli ottaa yksi (1!) olut.

Kylläpäs alko tehdä mieli alkoholia. Oon herkkä vaikutteille jos en pääsee energiaa purkamaan liikuntaan.
Ota ihmessä vähän soppaa. Se helpottaa vaivaan kuin vaivaan..

Alkoi tehdä mieli ottaa yksi (1!) olut.

Ainahan se on siihen yhteen jäänyt..

ELI :kippis1::kippis1:

e. jepu sulla on selkeesti alkoholiongelma.

Mun ei tee oikeestaan nykyään ikinä mieli viinaa :/

No sen kun tietäis. Musta on tullut tylsämielinen :itku:
Your life is now offically over.

Mulla olis neljä olutta kaapissa. Jos vaikka heittäs seinälle GTA:n rullaamaan ja ottais pari. Rattoisa ilta.

Tai sitten vaan pakkaan salikamani ja luentomonisteet ja menen nukkumaan. :jahas:

Olis mullakin tuolla mäyräkoira :D

Your life is now offically over.

Mulla olis neljä olutta kaapissa. Jos vaikka heittäs seinälle GTA:n rullaamaan ja ottais pari. Rattoisa ilta.

Tai sitten vaan pakkaan salikamani ja luentomonisteet ja menen nukkumaan. :jahas:

Heitä mut sängylle makaamaan ja ota sekä anna parit..

Will do! :haart:
Oot jo matkalla tänne?

Kohta on karaoketaxi ovella ja lähden matkaan. Laulan yksin koko matkan Tahdon rakastella sinua..:haart:

Back
Ylös Bottom