Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oih :haart: :)

Meni vaan ihan poskelleen. Tanko ei vaan lähteny rinnastata :( Onneks elämä voittaa!
Mites täällä on päivä sujunu?

Ei niin huonoja päiviä, etteikö niitä hyviäkin :kippis1:
Mulla lähti tanko rinnasta ja myöhemmin vatsoja tehdessä kikattelin edelleen täriseville rinnoille :hyper:

vois rakentaa jonkun ehramikeon ja mennä sen kanssa sohvalle->

Ei niin huonoja päiviä, etteikö niitä hyviäkin :kippis1:
Mulla lähti tanko rinnasta ja myöhemmin vatsoja tehdessä kikattelin edelleen täriseville rinnoille :hyper:

Kyl ne hyvätki päivät tulee joskus :)

Täriseeks sun rinnat salilla? :kuola:

Miks meiän salilla ei oo pomppivia paitoja? :(

Ennakoin että miitissä koko pileremmi juoksee. :D

Jugetsi, mikset oo jo synttäreillä?

Biroo: Kovaa tahtia yritän kutistella kyllä, mutta saan silti kokoajan olla syömässä<3

Fyyreri: Joskus aina rankan setin jälkeen lihakset vähän tahtoo täristellä ;)

Nyt meen ihan oikeesti.

Tulisitko nyt kohtaamaan minun silmäni rajusti?
Joo. Pyllynsilmän.

Eli ootte kaikki homoja. Ja ne jotka ei oo homoja on heteroja. Tai lesboja. Tai biseksuaaleja. Tai aseksuaaleja. Tai eläimiinsekaantujia. Olisitte ees pitäneet pilemiittinne vähän aiemmin niin olisin mäkin päässyt messiin.

Siirrä lähtöös, homo. :jahas:
Olisi ollut kyllä suuri kunnia date-rapeta arvon Columbo edes kerran elämässä. :(

Mä kanssa missaan pilemiitin aika totaallisesti ku on perjantaina töitä ilta. Pääsen kyl töistä ennen puolta yötä mut sit taas lauantaina duunia. No, toivotaan että tulee uusi miitti jossain vaiheessa.

Jugetsi, mikset oo jo synttäreillä?

No ne on yhen tytön synttärit, niin ei mua kiinnosta.

Oikeesti se on jätkä ja oli jo niin seipäässä, kun näin sitä, että ei helvetti..:lol2:

Jugetsi: Toi sun avatar rotikka muistuttaa ihan porsasta. Tollasta rotikkaa ei voisi edes pelätä kun sitä hölkkäisi karkuun.

Jugetsi: Toi sun avatar rotikka muistuttaa ihan porsasta. Tollasta rotikkaa ei voisi edes pelätä kun sitä hölkkäisi karkuun.

Muistanu olla ruoka-aikaan kotona selkeesti.. Mutta jos ton alle jäis niin se olis sit menoa..:D

mun käy niin sääliks jaloa koiraa minkä jotku vitun pullamössöpaskiaisrunkkarimunanlutkuttajat on pilaanu :curs:
Tässä mielentilassa ku näkis tommosen ni löisin omistajaa mailalla pönttöön kysymättä mitään.

E: voitko jugetsi vaihtaa avaa? tulee semmonen surumielis-psykoottinen olotila ku ton näkee..

Muistanu olla ruoka-aikaan kotona selkeesti.. Mutta jos ton alle jäis niin se olis sit menoa..:D
Olisihan se. Luultavasti popsisi sut välipalaksi ellei olisi sitten tarjota jotain muuta naposteltavaa.

Fuhrer: Ton koiran omistaja oli muistaakseni nainen. Rankaisit tätä luultavasti omalla tavallasi Mailalla?

Naisia rankaistaan nyrkin ja hellan avustuksella!

Siinä menis muutama hassu tonttu vessanpöntöstä alas.

Katsotaan kuka date-reippaa ja kenet ;) :haart:
Onneksi olet niin rahamiehiä, eli miitissä tavataan. :kippis1:

Naisia rankaistaan nyrkin ja hellan avustuksella!

Naisia rankaistaan silittelemällä ja pussailemalla niitä :rolleyes: :haart:

Back
Ylös Bottom