Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuohon kun olisit vielä lisännyt kunnon avautumisen muutaman vinkin kera nii avot
:thumbs:

Eiei, hyvä vaan jos ei neuvonut sitä esinaista. Kuulosti kohtuu mulkulta. Ei semmosia pidä neuvoa. :)
Eihän tuo kahden edestä töitä tänään ja seuraava viikko 16h ole mitään muuta kuin vittuilua.

Täältäkin kyllä respectit, joskus ollut samoja tunnelmia mutta mulla on esimiehet ymmärtäny kyllä kun sanonut suoraan mielipiteet.

Hommaa Mömmö vaan nyt äkkiä uus duuni, nyt syksyllä niitä on tarjollakin enemmän kun jengi menee kouluihin jne. Valinnanvaraakin luulis olevan. :thumbs:

Juge tais nukahtaa niiden satiinilakanoiden päälle. olen pettynyt.

Niin nukahdinkin. Odottelin sinua aikani ja kun ei ruvennut kiimaista urosta kuulumaan jouduin tyytymään yksinäiseen kylmään sänkyyn. Älä tee tätä minulle toiste..:(

Jaahas, puolisen tuntia ja vois kotiin alkaa valumaan. Yllättävän helppo maanantai ollut.

Vois ruveta väsäilemään aamupalaa. Just huomasin että mä oon leikannu parran ihan päin vidua aamulla. Onneks en ruvennu sheivailemaan mitään tärkeitä paikkoja siinä unenpöpperössä. Ois voinu käydä kalpaten..:eek:

Vois ruveta väsäilemään aamupalaa. Just huomasin että mä oon leikannu parran ihan päin vidua aamulla. Onneks en ruvennu sheivailemaan mitään tärkeitä paikkoja siinä unenpöpperössä. Ois voinu käydä kalpaten..:eek:

Yövuorot on vaarallisia.. :rolleyes:
Ja tänään tumut vai? :dance:

Yövuorot on vaarallisia.. :rolleyes:
Ja tänään tumut vai? :dance:

Täytyy kattoa miten tässä jaksais ottaa. Pitäis käydä jumppailemassa ja hoitaa asioita tänään yms. Kyllä mä sitä palautusjuomaa varmaan vähäsen otan. Pakkohan se on..:whip:

Pikku kännin voi kai aina juoda.. :D
Se ois ruoka-aika! Kaamee nälkä koko aika ku ei työntäny mitään paskaa suuhun koko päivänä :D

Polttelin äskön yhden sikarin, tuli kylmä. Kohta ruokaa ja vähän simpsoneita ja sitten alotetaan lukeminen:jahas:

Kotona:haart:

Joo, ylppäreihin. Tosin en ole vieläkään saanu alotettua:jahas:

E. Vittu ny alotan

Joku sais mennä mun puolesta käymään kaupassa ja salilla. Alkossakin vois käydä pikana. Kiitos!

Unohdin, että piti olla kevyt viikko jumpalla. Nyt olen aivan puhki.

Kiitos. :)
Onko sulla muuta duunia mielessä jo?

Joo olin vähän jo aiemmin katellut yhtä hommaa ja tänään laitoin hakemuksen ja soitto tuli viiden aikaan että haastatteluun pitäs mennä perjantaina :wtf: Aamulla oli vielä aika tyhjä olo mutta nyt on taas ilo pinnassa jos tuon uuden jobin sais :)

Hommaa Mömmö vaan nyt äkkiä uus duuni, nyt syksyllä niitä on tarjollakin enemmän kun jengi menee kouluihin jne. Valinnanvaraakin luulis olevan. :thumbs:

Kiitos! Nyt tosiaan näyttää valosalta kun näin nopeasti sain sovittua haastattelusta, eli nyt ei tuo päätös kaduta. :)

Back
Ylös Bottom