Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taksilla teille? :haart:Naisia rankaistaan silittelemällä ja pussailemalla niitä:haart:
Taksilla teille? :haart:
Joo, kato ku mä liikun siellä turun safarialueella pimeän aikaan ilman auton tuomaa turvaa ja nopeutta! Eihän niitä perkeleen neekereitä enää edes erota tähän aikaan vuodesta. Talvella ne sentään erottaa hangesta.Juokse :whip:
Jos se juoksee, se on homo.Juokse :whip:
Joo, kato ku mä liikun siellä turun safarialueella pimeän aikaan ilman auton tuomaa turvaa ja nopeutta! Eihän niitä perkeleen neekereitä enää edes erota tähän aikaan vuodesta. Talvella ne sentään erottaa hangesta.
Miks mulla on vaan homojutut mielessä.
Ei kun näin syksyllä niitä neekereitä ei vaan erota sieltä varjoista, paitsi jos hampaat tai silmät sattuvat taittamaan jotain satunnaisvaloa. Ihan yhtä hirveä alue se on kuin ennenkin.:jahas:
Kävin äsken kaupassa enkä nähnyt ku 2 intialaista ja yhden random muslimin, villinä veikkauksena kotimaa luultavasti Afghanistan. Näin mä pari suomalaista juoppoakin, ne yritti jutella mulle sillä hurjalla 30m matkalla mikä mun luota on itärille.
Tää seutu on selvästi rauhoittumassa.
Ei kun näin syksyllä niitä neekereitä ei vaan erota sieltä varjoista, paitsi jos hampaat tai silmät sattuvat taittamaan jotain satunnaisvaloa. Ihan yhtä hirveä alue se on kuin ennenkin.
Oikeesti oon hetero. Jos olisin nainen, olisin lesbo.Eihän tossa nyt mitään uutta ole :D
Niin ja runkata uudestaan.. Jos lopetat kesken juuri ratkaisevalla hetkellä, testotasot ei laske, vaan jopa nousee...!Tekis mieli laulaa, varmaa testot aika alhaal ku runkkasin just.
Pitää vissii kuunnella Amon Amarthia tai Bleeding throwta ja mennä kattoo tissikuvii.
Oikeesti oon hetero. Jos olisin nainen, olisin lesbo.
...
Niin ja runkata uudestaan.. Jos lopetat kesken juuri ratkaisevalla hetkellä, testotasot ei laske, vaan jopa nousee...!
Miten voi mennä liian pitkälle? Kokeile meneekö... ;)Hemmetti, meinannu jo pari kertaa kommentoida jotain juttuu täällä, mut heti kun oon saanut sen kirjotettuu tajuun että liian pitkälle menee.....![]()
Been there. Done that. Eli on.Joo tiedän ton että ne nousee jos jättää hommat kesken. MUTTA ONKO TOI EDES MAHDOLLISTA!? KYSYMPÄ VAAN!?
Vedetäänkö tänään ne mesekännit?? Mulla on mesessä neljä keskustelua auki mutta ei noista kukaan ryyppää..plääh..,