Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aina :)

e - Muuten, mitä ihmettä sä teet kotona tähän aikaan perjantai-illasta?
Jumpalta tulin just, kaupan kautta kävin. Ostin mä kopan olutta varoiksi jos vitutus iskee. Harvoin olen näin hukassa ollut kun nyt.

Jumpalta tulin just, kaupan kautta kävin. Ostin mä kopan olutta varoiksi jos vitutus iskee. Harvoin olen näin hukassa ollut kun nyt.
Tulit salilta? Itse ajattelin juuri mennä ja jättää juomingit suosiolla huomiseksi... Noh, läpystä vaihtoon niinku aina meidän kesken ;)

Tulit salilta? Itse ajattelin juuri mennä ja jättää juomingit suosiolla huomiseksi... Noh, läpystä vaihtoon niinku aina meidän kesken ;)
Juu tulin, veny vähän setit. Nostelehan korsto hyvin, huomenna sit juodaan meillä (ja muuta kivaa ;)), hommasin äänipiuhan boksiinki! Siel oli muuten jotain kauheita rotunaisia paikalla, kädet isommat ku mulla ja ehtaa tavaraa! Ja joku ihan hulkin näkönen kimpoili siellä ja. Aika pelottava meininki. Onneks omatkin romut liikkuivat mukavasti, ni ei tullut niin kastaroitu olo. :lol2:

Päivää.. kävin kattoon uuden kummelin. Mitäs tänne?

Juu tulin, veny vähän setit. Nostelehan korsto hyvin, huomenna sit juodaan meillä (ja muuta kivaa ;)), hommasin äänipiuhan boksiinki! Siel oli muuten jotain kauheita rotunaisia paikalla, kädet isommat ku mulla ja ehtaa tavaraa! Ja joku ihan hulkin näkönen kimpoili siellä ja. Aika pelottava meininki. Onneks omatkin romut liikkuivat mukavasti, ni ei tullut niin kastaroitu olo. :lol2:
Rotunaisia :kuola:
Huomenna sama setti kuin viime lauantaina :D

Hei, onkohan muuten maailmanloppu tulossa, tänään on epäilyttävän hiljainen meno joka paikassa. Ulkona, netissä, puhelimissa.
Mitäs sitä tässä pitkittämään, tulis jo sit jos on tullakseen.

Rotunaisia :kuola:
Huomenna sama setti kuin viime lauantaina :D
Oli onneksi ihan mukavia tätejä, kun niille jotain uskalsi sanoa. Lyömiseen en olis kyllä normaaliin wife-beating-tyyliini lähtenyt. Olisin turvautunut vanhaan tekniikkaani: kesken liikkeen käsipainolla takaraivoon ja suoraan karkuuun. Olisivat nekin oppineet kuka on mies talossa. :haart:

Viimeviikonloppuna oli kivat setit. :)

E: jawhööd: mites tavallisten kuolevaisten kantilta tuo lefa? jostain Intterneetistä olen lukenut moista heresiaa että "paskaa!"

Äh, taidan eksyä radalle viikonloppuna (en tänään).. Siinä menee mun en-ryyppää-enää-Suomessa-yritelmä pilalle.

Ehkä sitä vois olla melkein selvinpäin.

Nyt huomasin ton Kimssonin sigun. Columbussa on selkeesti vähän Eino Leinoa, kun noin näppärästi värssyä pukkaa.:rolleyes:

Äh, taidan eksyä radalle viikonloppuna (en tänään).. Siinä menee mun en-ryyppää-enää-Suomessa-yritelmä pilalle.

Ehkä sitä vois olla melkein selvinpäin.
Tulehan soon-to-be-punkero Turkuun. Tarjoan terästetyt juomat ja majapaikan parvekkeelle kahlittuna. :haart:

Millos kikkarapää lähtee Samurailandiaan?
Too soon.

Nyt huomasin ton Kimssonin sigun. Columbussa on selkeesti vähän Eino Leinoa, kun noin näppärästi värssyä pukkaa.:rolleyes:
Kai sitä runosuoni kukkii kun on niin ihana muusa (Kimsson). Voisin linkittää tähän yhden tarinan Salakerhosta, mutten uskalla, kun iso paha Eve kielsi laittamasta sellaista matskua tänne julkiselle puolelle.

Tulehan soon-to-be-punkero Turkuun. Tarjoan terästetyt juomat ja majapaikan parvekkeelle kahlittuna. :haart:
Ihanaa. Kai tarjoot myös kunnon ruoskintasessiot ja pakkojuotat mulle omia ruumiinnesteitäs?

Kimsson on kyllä todella kultainen.:haart: En yhtään ihmettele jos suonet pulppuaa runoja ja vaikka mitä..

Voihan vattu että täällä osaa olla hiljaista. Tois nyt joku mulle vaikka tänne pullon kossua, niin saisin omat bileet aikaseks.:whip:

brad_pitt_abs.jpg

Ihana mies. :haart:

Noni, nyt on käyty kannustamassa KooKoo voittoon ja palauttaval kebabilla.

Back
Ylös Bottom