Jumpalta tulin just, kaupan kautta kävin. Ostin mä kopan olutta varoiksi jos vitutus iskee. Harvoin olen näin hukassa ollut kun nyt.Aina
e - Muuten, mitä ihmettä sä teet kotona tähän aikaan perjantai-illasta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jumpalta tulin just, kaupan kautta kävin. Ostin mä kopan olutta varoiksi jos vitutus iskee. Harvoin olen näin hukassa ollut kun nyt.Aina
e - Muuten, mitä ihmettä sä teet kotona tähän aikaan perjantai-illasta?
Tulit salilta? Itse ajattelin juuri mennä ja jättää juomingit suosiolla huomiseksi... Noh, läpystä vaihtoon niinku aina meidän kesken ;)Jumpalta tulin just, kaupan kautta kävin. Ostin mä kopan olutta varoiksi jos vitutus iskee. Harvoin olen näin hukassa ollut kun nyt.
Juu tulin, veny vähän setit. Nostelehan korsto hyvin, huomenna sit juodaan meillä (ja muuta kivaa ;)), hommasin äänipiuhan boksiinki! Siel oli muuten jotain kauheita rotunaisia paikalla, kädet isommat ku mulla ja ehtaa tavaraa! Ja joku ihan hulkin näkönen kimpoili siellä ja. Aika pelottava meininki. Onneks omatkin romut liikkuivat mukavasti, ni ei tullut niin kastaroitu olo. :lol2:Tulit salilta? Itse ajattelin juuri mennä ja jättää juomingit suosiolla huomiseksi... Noh, läpystä vaihtoon niinku aina meidän kesken ;)
Päivää.. kävin kattoon uuden kummelin. Mitäs tänne?
RotunaisiaJuu tulin, veny vähän setit. Nostelehan korsto hyvin, huomenna sit juodaan meillä (ja muuta kivaa ;)), hommasin äänipiuhan boksiinki! Siel oli muuten jotain kauheita rotunaisia paikalla, kädet isommat ku mulla ja ehtaa tavaraa! Ja joku ihan hulkin näkönen kimpoili siellä ja. Aika pelottava meininki. Onneks omatkin romut liikkuivat mukavasti, ni ei tullut niin kastaroitu olo. :lol2:

Oliko hyvä?
Oli onneksi ihan mukavia tätejä, kun niille jotain uskalsi sanoa. Lyömiseen en olis kyllä normaaliin wife-beating-tyyliini lähtenyt. Olisin turvautunut vanhaan tekniikkaani: kesken liikkeen käsipainolla takaraivoon ja suoraan karkuuun. Olisivat nekin oppineet kuka on mies talossa. :haart:Rotunaisia
Huomenna sama setti kuin viime lauantaina :D

Tulehan soon-to-be-punkero Turkuun. Tarjoan terästetyt juomat ja majapaikan parvekkeelle kahlittuna. :haart:Äh, taidan eksyä radalle viikonloppuna (en tänään).. Siinä menee mun en-ryyppää-enää-Suomessa-yritelmä pilalle.
Ehkä sitä vois olla melkein selvinpäin.
Too soon.Millos kikkarapää lähtee Samurailandiaan?
Kai sitä runosuoni kukkii kun on niin ihana muusa (Kimsson). Voisin linkittää tähän yhden tarinan Salakerhosta, mutten uskalla, kun iso paha Eve kielsi laittamasta sellaista matskua tänne julkiselle puolelle.Nyt huomasin ton Kimssonin sigun. Columbussa on selkeesti vähän Eino Leinoa, kun noin näppärästi värssyä pukkaa.![]()
Ihanaa. Kai tarjoot myös kunnon ruoskintasessiot ja pakkojuotat mulle omia ruumiinnesteitäs?Tulehan soon-to-be-punkero Turkuun. Tarjoan terästetyt juomat ja majapaikan parvekkeelle kahlittuna. :haart:
Tiesittekö että rattaat on niin sileät että remmi luistaa?