Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Katon ekaa kertaa johonki puoleen vuoteen salkkareita, oon ihan pihalla. Ja hyi toi Oona on ärsyttävä.

Ja mulla on kauhee olo, oon syöny tänään varmaan joku 10 000kcal ja lihonu 100kg, äitiki sano et oon turvonnu :D :D

Ja mulla on kauhee olo, oon syöny tänään varmaan joku 10 000kcal ja lihonu 100kg, äitiki sano et oon turvonnu :D :D

Painatko sä nyt sitten 101kg?:D

10 000 kilokaloria kulutuksen ollessa nolla vastaa noin 1½ kiloa.. Lisäksi jos sen syö yhden päivän aikana, keho ei ehdi ottaa vastaan ja varastoida koko runsasta energiamäärää.
Oon tosikko.

Painatko sä nyt sitten 101kg?:D

Joo :(

Kirjotukset lihottaa mua ku siellä syön aina suklaata. Ja sit päädyn syömään koko päivän pelkkää suklaata :D

e. Columbu eli en oikeesti oo lihonu 100kg ? o.O

Kassit kutisee, rapsuttajia?

Alyssa on vapaaehtoinen nuolemaan ne.

...

Elektra tulee tänään telkkarista, onko mitään järkeä katsoa?

Hei, et sä voi sanoa tollasta ilman mun lupaa.

Jennifer Garner on ihana ku se ei oo sellanen perinteinen silikonitissi.

En :) musta pallit on ällöjä.
On, enkä mä haluu ketään niitä nuolemaan vaan rapsuttamaan, se tuntuu kivalta:)

On, enkä mä haluu ketään niitä nuolemaan vaan rapsuttamaan, se tuntuu kivalta:)

Aww.

Ja toinen AWW, toi 19-vuotias sälli Maajussille morsian-ohjelmassa :haart: Vaikuttaa hirveän symppikseltä. Tosi rohkea veto lähteä tollaseen ohjelmaan.

Rehellisesti voin sanoa, tekipä pahaa tollanen kahen kilometrin lenkki.
En oo juossu varmaan kolmeen vuoteen kun nilkka on ollut hajalla. Nyt nilkka kestää juoksun mutta minä en :D

Vihdoinkin kotona... Taas saanu koko päivän "painaa duunia" vaan eipä auta valittaa. Itepähän hommat valitsin. Kohta vois lähteä kavereiden kanssa muutamalle (vaan "muutamalle" kun huomennakin on töitä), toki ensin täytyy syödä, runkata ja käydä suihkussa.
Alyssa, muistakin antaa Kimssonille kunnon kyydit ;)

No rapsutan sitten itse, höh...

Olet sä Olli sitten paska jätkä. :jahas:

Aina :)

e - Muuten, mitä ihmettä sä teet kotona tähän aikaan perjantai-illasta?

Toi Elektra on ihan paska elokuva, ellei siitä joku jo varoittanut!!! :jahas:

Back
Ylös Bottom