Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Väthy, pari pientä sievää baarissa ja menin ostamaan 6 dvd:tä. Heikko nainen! :rolleyes:

Väthy, pari pientä sievää baarissa ja menin ostamaan 6 dvd:tä. Heikko nainen! :rolleyes:
Mitäs ostit, jotain chevy chase kakkaako?:D

Mitäs ostit, jotain chevy chase kakkaako?:D

Meehän istuun kaktuksen päälle. :D

No en, ostin American Gangster, Batman Begins, Batman Old Schoolia (60-luvun sarjaa, nostalgiahuurut), Elisabet 2 - The Golden Age, Brokeback Mountain ja Zero Day.

Noi. :)

No en, ostin American Gangster, Batman Begins, Batman Old Schoolia (60-luvun sarjaa, nostalgiahuurut), Elisabet 2 - The Golden Age, Brokeback Mountain ja Zero Day.

Brokeback Mountain oli melkonen homostelupätkä :wtf:

Brokeback Mountain oli melkonen homostelupätkä :wtf:

En oo ikinä nähny ja Heathin takii ostin. (On se Gyllenhaalikin ihan kiva. :))

e: nyt lähen viettää perjantain loppuun ja sit koisiin. Öitä mussukat! :haart:

:eek: Yllättävän hyviä pätkiä on tarttunut mukaan, lukuunottamatta tota Elisabethia.

Vois alkaa kokkamaan että saa salin jälkeen palautuksen käyntiin kun ei tää olut yksistään meinaa riittää :rolleyes:

Mun tekee mieli VIINAA!! Mä oon ollu jo vissiin kaks viikkoa juomatta ja nyt alko vierotusoireet. En kestä enää.:curs:

Ei hätää ;) kohta päästään! :kippis:

En mä niin kauaa aio oottaa. Ens vkl pakko lähtee radalle. Tai sit vois olla maanantaisetit ajankohtaset..:rolleyes:

Juo hyvä mies! Ja jos ei tänään enää kerkeä niin huomenna sitten :thumbs:

Nää prkl työt häiritsee mun alkoholisoitumista. Huomennakaan ei siis onnistu.:(

Back
Ylös Bottom