Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:lol2: Ei helvata kun repesin kun katselin Mansikkapaikkaa, jossa oli haastateltavana Heikki Kahila. Joskus silloin ennen muinoin mustavalkoisen telkkarin aikaan kun Kahila luki uutisia olivat tv-studion teknikot ryömineet kesken suoraa uutislähetystä sinne pöydän alle ja sitoneet narut Kahilalle molempiin jalkoihin ja alkaneet hitaasti vetää eri suuntiin. Oli kuulemma ollut hankalaa lukea uutisia loppuvaiheessa. :lol2::lol2::lol2::lol2:

:lol2: Ei helvata kun repesin kun katselin Mansikkapaikkaa, jossa oli haastateltavana Heikki Kahila. Joskus silloin ennen muinoin mustavalkoisen telkkarin aikaan kun Kahila luki uutisia olivat tv-studion teknikot ryömineet kesken suoraa uutislähetystä sinne pöydän alle ja sitoneet narut Kahilalle molempiin jalkoihin ja alkaneet hitaasti vetää eri suuntiin. Oli kuulemma ollut hankalaa lukea uutisia loppuvaiheessa. :lol2::lol2::lol2::lol2:
Olisivat nyt edes antaneet bloukkarin samalla.. :jahas:

Jahas, just kaverin luona juomassa hieman olutta tässä. Koneelta löytyy vaan lökäpöksy-musiikkia, perkeleen hopparit:jahas:

Olisit hakannu ne ja juonu niiden oluet. Ei ku, niinhän sä teitkin..?

On lapparia, gambiinaa ja lonkkua. Itse juon karhua enkä halua moisiin sekaantua. Kohta kunnon teineilyä pitkästä aikaa ja auton kyytiin bilikselle.

Teineily on kivaa.

Hitto kun koko talo haisee nyt finninaamaiselta teinipojalta menossa ensitreffeilleen.

Eiks se oo hyvä? Puhdas teston haju.

Siellähän se luki. Laiskalla päällä olin, enkä jaksanu aikasempia viestejä lukea.

Jokos täällä ollaan ihan naamoissa? Tekis kyllä aivan järkyttävästi mieli soppaa.:kuola:

Mä oon ihan ehrameissa.

Salkkareiden jälkeen oon ihan hiessä, vois meinaan vähän juosta.

Mä oon kanssa kohta. Hyvästi selvä päivä!

e. hyi sua Columbu. En olis sustakaan uskonu.

Back
Ylös Bottom