Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

guud morning wtf, nukuin 4h pitkäksi... en oo pitkään aikaan nukkunu 12 tuntia, melko viriili olo :evil:

mitämitä, ootteko miittiä järjestämässä jonnekkin? :kippis1:

Onkos Biroo ja jepu-ankka jo ottanu bileviikonlopun vapaaks, että pääsevät partyilemaan?:kippis1:

e. Mikkii kanssa mukaan ja muut ketä on maisemissa!!

Mulla ei oo sillon viikonloppuna mitään muuta kun ne Nokian bileet, mutta tuskin tulee mentyä sinne. Eiköhän tuo onnistune partyilla :dance2:

Jiiihhaaa..

Jeah, 5h tehokasta työaikaa takana ja lounastauon paikka!

Mikkii kanssa mukaan ja muut ketä on maisemissa!!
Perhana ku ois miitinkipaikka lähempänä niin kyllä tulisin kuikuilemaan sinne, just kirjotuksetki taitaapi olla ohi tuonna vkloppuna :kuola:

täältä on se 500-600km sinne niin ei iha helpolla tuu lähettyä.. tietenkin jos janpa maksaa mulle lennot sinne niin siinätapauksessa :D

Kyllä. Sellainen tapahtuma mistä jälkipolville ei kerrota, eivätkä he edes uskalla siitä kysellä!

Sekin on mahdollista ettei ketään jää kertomaan asiasta. Mutta kai joku viaton ohikulkija sentään jotain tietää, ellei tämäkin ole mystisesti kadonnut tältä planeetalta kaikessa siinä hälinässä..:eek:

Mut loppujen lopuks istutaan jalat ristissä Kaija Koon laulaessa surkeaa virttään jostain kälysestä mankasta :D

Tai Lenin laulaessa Kaija Koota livenä :jahas:

Se vasta kauheeta kidutusta olis jos mut laitettais laulamaan. Sitä ei kestäis kukaan.

Joo, elikkä Leni hoitaa laulamisen, Fuhrer pahoinpitelee kaikki ja Dinho perseraiskaa miehet. Itse pysyttelen taka-alalla ja autan tarvittaessa milloin ketäkin..:whip:

Back
Ylös Bottom