Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oho, täällähän on tapahtunut edistystä sekä miitti-että paritusrintamalla sitten viime yön. :haart:

kyl se kato ku pistetään menemään ni alkaa tapahtua.

T-Byrd: Voitas kyl viettää semmonen "klassinen ilta" Sä kannat ruokaa ja mä bulkkaan ja katon telkkaria :D

Jaa että sitten kun pääsette hikijumppaosioon niin takaapäin laittaessasi pidät t-byrdin selkää tarjottimena kaljoille ja tuhkikselle :jahas:

Tai sit otan semmosen repun mis on pilli ja se täyteen jotain suklaajuomaa :jahas:
Oot aika vulgaari hahmo ku rupeet heti puhumaan seksistä. Mä en annan ku puolen vuoden jälkeen.

Mä vähän luleen että heti kun neiti vähänkin tuheroa vilauttaa niin sun periaatteet katoaa kuin pieru saharaan...

Olen perusnegatiivinen vain humalassa...
Mut nyt hetkeksi ulkoilemaan. Täällä on parempi olla kunnon poikarakkauskeskustelu käynnissä kun tulen takaisin. Palaillaan hompit!

Olen perusnegatiivinen vain humalassa...
Mut nyt hetkeksi ulkoilemaan. Täällä on parempi olla kunnon poikarakkauskeskustelu käynnissä kun tulen takaisin. Palaillaan hompit!
Ei sinne ulkoilmaan kannata mennää. Saat viellä raittiin ilman myrkytyksen.

Mä oon kai kolmena päivänä ollut menossa uimaan mutta aina töistä päästessä iskee väsymys ja kaadun vaan sohvalle koomaan.

Mulla on vaan kirja ja koira kainalossa.

Minkä merkkinen koija?

Sekarotunen.
On siinä ainakin saksanpaimenkoiraa, semmoset hörökorvat sillä on. Jotain muuta pystykorvaa luulisin et on kanssa, tollanen ripulinruskee 25kg reppana.
On noita Tallinnan löytökoiria, yksi perhe Lauttasaaresta haki Suomeen muttei voinutkaan pitää niin haettiin toissakesänä meille.

en :D mul ei oo ees koko peliä itellä. ainakaan vielä

E: mut on sen verran nussakan olonen peli et melkein vaihtasin mun viikonlopun T-Byrdin kanssa viikonloppuun CODin kanssa :D
Melkein..
Kyl mä vaihtaisin...

NOT

Hommaat sen pelin sit lisäät mut kaveriks ni päästää vähä pelailee :kippis1:

jepu: Selvä homma:)

Back
Ylös Bottom