Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hiippatihei, hyvää keskiviikko-huomenta!

Pidän pojista, mutta tuli suudeltua tyttöä tuossa kesän aikana...:lol2:
Ja kyllä mun puolesta kaikki saa mennä mihin tahansa sänkyyn nukkumaan. :)

:D Joo, on pojatkin ihan kivoja.

Kieleen on vaan kotikonstein aika vaikee vääntää reikää jos sitä itekseen yrittää tehdä :D

Mä teen amatöörimielessä jotain napa-kulma-huuli-korva-aluetta kavereille etc mut kieleen en kyl uskaltais laittaa kellekään :D

Mä teen amatöörimielessä jotain napa-kulma-huuli-korva-aluetta kavereille etc mut kieleen en kyl uskaltais laittaa kellekään :D
Kai teet kaikille samalla neulalla? ;)

Mietin yhessä vaiheessa korvaan jotain läväriä mut faija sano et saan turpaan jos otan yhdenkin lävärin. Tatuointeja kuulemma saan kyllä ottaa :D Tosin niistäkin mussutti sen verran etten kuulemma saisi ottaa nyt pariin vuoteen mitään. Niitä on kuulemma jo ihan riittävästi. Heha, luulee vaan :lol2:

Kai teet kaikille samalla neulalla? ;)

Mietin yhessä vaiheessa korvaan jotain läväriä mut faija sano et saan turpaan jos otan yhdenkin lävärin. Tatuointeja kuulemma saan kyllä ottaa :D Tosin niistäkin mussutti sen verran etten kuulemma saisi ottaa nyt pariin vuoteen mitään. Niitä on kuulemma jo ihan riittävästi. Heha, luulee vaan :lol2:

En tee :D
Roskiin vaan aina kun ei nuo mitään maksakaan.

Fyyrerin nokitan, itseltä löytyy jo kuusi kuvaa... ja 27 reikää :hyvä:

unohda lävärit ihan suosiolla, niinku faijaski sano ni miehet ottaa tatuointeja.
Itellä vasta 3, ja lisää pitäis saada.
Korva nyt oli sellanen hetken huuma mut kieleen kiinnostais ottaa kyl. Tyttöjen juttuhan se vähän on mutta.. :hyper: Ei mullakaan ole kuin 3. Varmaan seuraavaks selkä töherrykseen:whip:

Huomenta WTF!! Näköjään yhellä lisääntyny remmi..Lisää vaan sakkia.:whip:

Hui, mielenkiintoinen idea, mutta en vain itse ole läväri-ihmisiä. Mulle riittää tatuoinnit (4kpl toistaiseksi).

Ois kyllä kyl hauska idea tollanen miitti-läväri kaikille osallistujille. :D

Mä luulin et tyttöystävällä on paljon reikiä, mutta kyl sä taidat viedä:lol2:

Noista 24 on korvissa et en sentään kauhee rautaturpa oo :)

Mulla ei käyny mitkään rivoudet mielessäkään :D

Onks pottuvarvas erikoinen paikka?

Mä en käsitä miten voi olla krapula vaikken nyt hirveesti ottanu eilen. Ja radiossakin vaan lauletaan Halleluja, halleluja.. Oonkohan kuollu?:eek:

Ei se nyt ainakaa iha perintäisimmästä päästä ole.

Edit: Joo multa löytyy vatsasta kuva, tai oikeestaan teksti.

Mike on ostanut mainostilaa sun vatsasta?

Back
Ylös Bottom