No eiks täs pakkiksen viestien päivystämisessä ole riittävästi tekemistä? :Dnoi kolme jopa mäkin tiedän
Onpa taas päivä, pitäisköhän tehä vaikka jotain.
Illalla salille :whip:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No eiks täs pakkiksen viestien päivystämisessä ole riittävästi tekemistä? :Dnoi kolme jopa mäkin tiedän
Onpa taas päivä, pitäisköhän tehä vaikka jotain.
T-Byrd: kuulin et oot kipee just sillon![]()
Ja mikä toi juttu oli et tytöt yhteen ja pojat toiseen sänkyyn? :wtf:
Kumpaan tiimiin pelaat?![]()

Älä ny kiusaa, harmittais kyl kovin jos missaan koko miitin. Voihan änkeröinen.
Pidän pojista, mutta tuli suudeltua tyttöä tuossa kesän aikana...:lol2:
Ja kyllä mun puolesta kaikki saa mennä mihin tahansa sänkyyn nukkumaan.![]()

Eli noista perusliikkeistä ei oo kyllä kauheesti kerrottavaa.Hyvä kysymys. Kaikki olkapäihin vähänkin ottavat vihlojat silleen vittumaisesti olkapään sisältä. Kiertäjäkalvosimet lämmitän kyllä aina ihan kunnolla että ei sen siitäkään pitäisi olla... Tykkään vaan jostain syystä prässistä enemmän. Voisin kyllä kohta vaihtaa takas kyykkyyn. Jos tänää tekis vaikka kyykkyä taas:dance:no on tosiaa vähän selittelyä :jahas: Mikä olkapäitä vaivaa? Hyvä että alotit vetoa tekemään. Miks prässi?
Höpön pöpön vaihdoit vain sen takia että prässiin saa latoa kiekkoa toisen perään ;)Mä jouduin kanssa vaihtamaan ainakin toistaiseksi prässiin, ei mun selkä vaan kestä kyykkyä. Se on ollu tosi huonona taas loppukesän ja tän alkusyksyn :(
Höpön pöpön vaihdoit vain sen takia että prässiin saa latoa kiekkoa toisen perään ;)
Tiesin :DNjoo mut se vaan on niin coolia :lol2:
No kun sattuu monessa liikkeessä. Pystypunnerrys käsipainoilla, viparit sivuille(ei satu niin paljoa) ja penkki kässäreillä. Vinopenkki kässäreillä ei myöskään onnistu, vaikka penkin kulma olisi suhteellisen loiva. Missä mättää? Ja tälleen infona että mutsilla on helvetin huonot olkapäät että olisinkohan siltä perinnyt tämän hienon ominaisuuden..Luulen et tos on joku tekniikkavirhe miks olkapäät sattuu.
Luulen et tos on joku tekniikkavirhe miks olkapäät sattuu.
Jepu-ankka: Ootko varma että a:kyykkäät oikein? b:sulla ei ole ylikireät lonkankoukistajat?
Sun pitää yrittää tehä niin et pääset molempiin? Tai sit tuut vaan "jatkoille" suoraan
Kerro lisää tuosta suuteluun johtaneesta tapauksesta..
Ja munki mielestä kaikki saa mennä nukkumaan mihin haluaa.. ;)
Mee sille ihme shaamaanille josta täälläkin oli eilen puhetta. Kiropraktikko taisi olla virallisempi titteli? Eikös se juuri ollut erikoistunut selkävaivoihin?A) En, mutta toivon niin :D
B) Olen varma ettei ole
Ei vaan siis, mun selkä on ihan kamalan huono, ollut aina. Kovasti yritän vahvistaa sitä, mutta siitä huolimatta se kipuilee melko paljon. Tuntuu menevän hajalle melko herkästi. Uravalintakaan ei ihan hirveästi auta asiaa..
Pitäis varmaan taas käydä näyttämässä sitä jossakin, tosin yleensä ne vaan lykkää sen Sirdalud-reseptin kouraan :jahas:
Mee sille ihme shaamaanille josta täälläkin oli eilen puhetta. Kiropraktikko taisi olla virallisempi titteli? Eikös se juuri ollut erikoistunut selkävaivoihin?

Tai sit jos alotus on jo perjantaina 26. niin tuun sinne ja häivyn la illaksi muualle ja palaan.....ehkä...:D
Kait ton voi jotenkin järkätä, riippuu missä ja miten ollaan.
Voinhan mä tuon paljastaa, vaikken siitä kauheasti muistakaan yksityiskohtia. Olin baarissa, menossa vessaan, jonossa näin kaksi naista ja ne jutteli (eivät kai tunteneet toisiaan), sitten ne otti mut mukaan keskusteluun ja näin toisella heistä olevan kielilävistys. Sitten juteltiin siitä hetki ja sanoipahan vain, että en ole ikinä suudellut ketään, jolla sellainen on. Tässä tulee se hieman pimeämpi kohta päässä. Jompi kumpi meistä sitten ehdotti, että haluaako kokeilla ja vastaus oli kyllä. Hetki siinä suudeltiin ja kyseessä oli pelkkä tutkimus, ei muuta. :dance:
Kielilävärit on kivoja...