Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

T-Byrd: Ai et pääse sillon? :eek:

Miten sun aamu nyt niin hieno on ollu? Liityppäs tohon remmiin.. ;)

Ei kun on jo sovittuna menoa tuolle lauantaille, eikä sitä mitenkään voi siirtää. Prkl. :(

Sen takia hyvä aamu ollut, kun pitkästä aikaa ei ole ollut törkeä hoppu töissä, niin että hermot meinaa ratkta kymmeneen osaan (ainaskii). ;)

Teillä on ollut tuottoisa yö selkeesti. Onko toi vkonloppu nyt sitten jollain tavalla jo lukittu ton miitin ajankohdaksi?

Ei kun on jo sovittuna menoa tuolle lauantaille, eikä sitä mitenkään voi siirtää. Prkl. :(

Sen takia hyvä aamu ollut, kun pitkästä aikaa ei ole ollut törkeä hoppu töissä, niin että hermot meinaa ratkta kymmeneen osaan (ainaskii). ;)

Teillä on ollut tuottoisa yö selkeesti. Onko toi vkonloppu nyt sitten jollain tavalla jo lukittu ton miitin ajankohdaksi?

ei sulla mitään niin tärkeetä voi olla. :D Se on ainakin alustavaksi sovittu..

Pitäiskö sitä sitten itsekin miettiä, ikinä en oo miitannu!

jahas, verenpaineet rupeaa olemaan sen verran koholla että nukkumaan-->

Jos mä uskallan ni uskaltaa Birookin.

No kun on just sovittu toisen pileremmin kanssa tolle lauantaille miitti. Ite oon yks järkkäreistä, joten en voi olla veke.

Mulla on kyllä vissiin kai jotkut Nokia-bileet lauantaina, mutten ole varma tuleeko mentyä sinne.

T-Byrd: kuulin et oot kipee just sillon :rolleyes:

Ja mikä toi juttu oli et tytöt yhteen ja pojat toiseen sänkyyn? :wtf:
Kumpaan tiimiin pelaat? :kuola:

Oon kääpiö niin en uskalla. Fuhrerhän pieksee mut heti ekaks koska oon porukan pienin :(

Mikä ihmeen väkivaltanen-lihaskimppu-sadisti must on tullu? :eek:

kyl tommoset heitot pitää ottaa talteen :D
Tulispa se viikonloppu jo nopsaan, en oo juonu taas niin pitkään aikaan et oikeen pelottaa mitä siit tulee :D
Koht tulee punttispede taas ihmettelemään ku oon hakannu joku 200 viestiä yön aikana :D

Hah :D
Eiköhän punttispede ole äidinkielen tunnilla harjoittelemassa verbin, substantiivin ja adjektiivin eroja.
Tulee sitten illalla ihmettelemään.

Back
Ylös Bottom