Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

eli, minä, Leni ja T-Byrd lähdetään juomaan estot pois :D
Kyl sinne semmonen vähintään 7-8 mahtuu nuss.. nukkuu vaivatta.

Prkl. Nyt se vei heti kaikki naiset..

Haluisitko ruveta duunailemaan jotain partyja? Olis tosi jees humppailla samanhenkisten(suurin osa vissiin punttailee) ihmisten kanssa joku kerta. Jos jotain jaksat/joku jaksais järkätä, niin mä lähen mukaan ja vaihtelen vuorot siihen malliin, että saa palautua niistä bileistä muutaman päivän.:D

voisin mä alkaa yrittää jotain järkkää pystyyn. Pitää vaan just silleen katella et on porukalla vapaata!
Noi mökkireissut on aika rankkoja :D

E: kyl säki mahut viel mukaan, yks paikka autosta menee viinille ja liukasteille :D

Hienoa. Mä sit yksinäni kattelen tähtiä ja lauleskelen vanhoja suomalaisia hittejä laineitten liplatellessa varpaitani..:rolleyes:

Pitää vaan just silleen katella et on porukalla vapaata!
Noi mökkireissut on aika rankkoja :D

Pitäiskö ajankohdan osua melkein viikonloppuun? Mä teen ite kyllä vuorotyötä, mutta saan kyllä vapaata milloin vaan.

Mulle kävis 19-20.9. tai 26-27.9. Sillon olis vapaita hyvin. Ja lisää vapaita tietty pystyy järkkäilemään.

e.vuorotyötä täälläkin. Tai siis käytännossä yötyötä.

26.-27.9. kannatetaan.

Olisko noista viikonlopuista sit toinen.. Nyt rupes fiilikset nousemaan jos saatais jotain toimintaa aikaseks!!:dance: Pitäiskö sit laittaa joku pääkaupunkiseudun partyt threadi tohon heilumaan?:kippis1:

Olisko noista viikonlopuista sit toinen.. Nyt rupes fiilikset nousemaan jos saatais jotain toimintaa aikaseks!!:dance: Pitäiskö sit laittaa joku pääkaupunkiseudun partyt threadi tohon heilumaan?:kippis1:

e. hidas

Back
Ylös Bottom