Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
koska lähetään?
No en mä. :haart:Toivottavasti et pidä.
Paitsi jos sä. ;)
ens maanantaina? Leni mukaan? Työnteko on sen verran yliarvostettua hommaa ettei sitä kannata liikaa tehä :D
On taas naapurit ihmeissään kun tepastelin munasillani verhot auki ja valot päällä :D Tosin luulen että ne alkaa siihen jo pikkuhiljaa tottumaan...
Voisin lähteä, mutta oon silloin tuolla itärajan pinnassa. Pitäisköhän meiän oikeesti pitää joku miitti täällä pääkaupunkiseudulla, niin vois vähän ottaa siinä häppää. Joskus oli puhetta Kerava/Tuusula/järvenpää akselin hommista,mutta se sit hyyty..
Voisin lähteä, mutta oon silloin tuolla itärajan pinnassa. Pitäisköhän meiän oikeesti pitää joku miitti täällä pääkaupunkiseudulla, niin vois vähän ottaa siinä häppää. Joskus oli puhetta Kerava/Tuusula/järvenpää akselin hommista,mutta se sit hyyty..
Mä oon messissä ainakin, jos jotain ollaan järkkäämässä

Näkyykö ne niin pitkälle. Ei mulla vaan.
Mä oon messissä ainakin, jos jotain ollaan järkkäämässä :kippis1:
Kuulostaa aika loistavalta mun mielestä.tossa on kohtuullisen lähellä stadia käytössä rantatontilla tönö jos ihmiset haluaa lähteä?
Mun puolesta lets go!
Aww. :haart: Voi ku kiva. Taidatkin olla ihan nasta pimu.En ikinä :haart:
tossa on kohtuullisen lähellä stadia käytössä rantatontilla tönö jos ihmiset haluaa lähteä?
Mun puolesta lets go!
Kyllä se on.Taidatkin olla ihan nasta pimu.