Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en voi kuunnella Nukkumattia, koska sillon lähtee heti taju pois. Ja se ei oo hyvä asia.

fedit. mä oon muuten ootellu, että millon Kimsson ja Leni tulee tänne juomaan mua pöydän alle. Äsken oli puhetta ja vieläkään ei oo ovikello soinu.:(

mä oon muuten ootellu, että millon Kimsson ja Leni tulee tänne juomaan mua pöydän alle. Äsken oli puhetta ja vieläkään ei oo ovikello soinu.:(

Ou nou :( Mä unohdin sut.

Ou nou :( Mä unohdin sut.

Olen siis ihminen kenet voi unohtaa aivan hetkessä. Joudun siis juopottelemaan yksin tähän suruuni, kun kukaan ei minusta välitä eikä muista..:D

tää on kyl hauskan näköstä ku kaikkialla vilkkuu pyllyjä :D

Niin ja niitä ei oo kuin kolmella henkilöllä ja silti vähintään joka toisessa postissa sellainen näkyy..:dance2:

e. jos pystyisin vielä ajamaan, niin mä voisin pyynnöstä lähteä kuvailemaan pyllyjä jos joku niin haluais..:)

:anssi:

"Ne on mun vihreet, mun ruskeet, mun bileet, mun huumeet,
mun virheet, mun tunteet, mun bisnes, mun musteet.
Mee ittees sun puheest, kuulee sun juuttuneen kurttuines 30-luvulle,
mut jutut on muuttuneet.
Mä plaadaan vaan vähän, ganjaa ja lätkää,
et jaksan taas säätää, raataa ja räbää.
sit kaatamal kännään, se on saatanan jännää
ku makaan taas jäässä vaan vaimonhakkaaja päällä..."

Joopa joo, vois vaihtaa musan takasin Disturbediin ennen ku menen nukkumaan :dance:

No niin, niin :D Mun kamera on tosin ollut vasta 2 viikkoa paskana...

Tää menee kohta jo aivan liian rivoksi tällasille pikkupojille..

Harmittaa kun kaikki kaverit elää normaalilla rytmillä eikä niillä oo tälleen viikolla vapaita, että vois lähtee viihteelle.:(

No mut en montaa kertaa.

Ei ku siis en oikeasti ole. En oo käyny kuin Lostarissa parit kerrat, mutta siellä oli päälle päin kattoen enemmän heteroita kuin homoja, niin ei kai sitä lasketa.

Ei voi tietää, miten hölmöksi mua luulet :lol2:
Niin. Tässä on nyt parikin tasoa: Piditkö sä mua niin hölmönä, että voisin pitää sua niin hölmönä ja pidänkö mä sua nyt tuon kysymyksen jälkeen niin yksinkertasena, että sä edes pystyit kuvittelemaan, että olisin niin yksinkertainen, että pitäisin sua niin yksinkertaisena, että voisin hämätä sua noin yksinkertaisella tavalla. :eek:

edit: Ja jos et pysyny nyt mukana, niin ei haittaa, en mäkään ihan välttämättä.

Niin. Tässä on nyt parikin tasoa: Piditkö sä mua niin hölmönä, että voisin pitää sua niin hölmönä ja pidänkö mä sua nyt tuon kysymyksen jälkeen niin yksinkertasena, että sä edes pystyit kuvittelemaan, että olisin niin yksinkertainen, että pitäisin sua niin yksinkertaisena, että voisin hämätä sua noin yksinkertaisella tavalla. :eek:

Toivottavasti et pidä.

Back
Ylös Bottom