Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos tähän aikaan lähtee tinaamaan niin se ei koskaan pääty hyvin:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
koska lähetään?

Nyt.:D Ei vaan. Kohta varmaan unille kuitenkin, että pääsee päivällä liikkeelle ja vähän shoppailemaan uusia leluja.

Ilman muuta vois lähteä. Maanantaina olen kyllä Tampereella, mutta raahaan tarvittaessa perseeni mihin vaan :D

e. melkein :jahas:

ens maanantaina? Leni mukaan? Työnteko on sen verran yliarvostettua hommaa ettei sitä kannata liikaa tehä :D

Voisin lähteä, mutta oon silloin tuolla itärajan pinnassa. Pitäisköhän meiän oikeesti pitää joku miitti täällä pääkaupunkiseudulla, niin vois vähän ottaa siinä häppää. Joskus oli puhetta Kerava/Tuusula/järvenpää akselin hommista,mutta se sit hyyty..

On taas naapurit ihmeissään kun tepastelin munasillani verhot auki ja valot päällä :D Tosin luulen että ne alkaa siihen jo pikkuhiljaa tottumaan...

On taas naapurit ihmeissään kun tepastelin munasillani verhot auki ja valot päällä :D Tosin luulen että ne alkaa siihen jo pikkuhiljaa tottumaan...

Näkyykö ne niin pitkälle. Ei mulla vaan.

Voisin lähteä, mutta oon silloin tuolla itärajan pinnassa. Pitäisköhän meiän oikeesti pitää joku miitti täällä pääkaupunkiseudulla, niin vois vähän ottaa siinä häppää. Joskus oli puhetta Kerava/Tuusula/järvenpää akselin hommista,mutta se sit hyyty..

Mä oon messissä ainakin, jos jotain ollaan järkkäämässä :kippis1:

Vois kyl pitää, vois olla aika railakas meininki :D Pitää alkaa kyselee et millon herroilla ja rouvilla on aikaa?

Mä oon messissä ainakin, jos jotain ollaan järkkäämässä

Sut haettais vaikka väkisin mukaan :rolleyes:

Näkyykö ne niin pitkälle. Ei mulla vaan.

Tottakai, mädin täyteiset pussini ovat vähintää koripallon kokoiset. Sen takia kaikki luulee että mulla on ihan hulluna lihaa sisäreisissä :(

Mä oon messissä ainakin, jos jotain ollaan järkkäämässä :kippis1:

Fuhrer jo lupas tossa aiemmin "mökkinsä" meiän käyttöön. Eikö se silloin koske minkälaisia bileitä vaan!?:D Kukakohan viittis ruveta järkkäilemään. Mä voin kyllä jeesailla jos tarttee apuja jossain jutuissa, mutta ite en kyl rupee järjestämään. Menny muutamaan kertaan hermot, kun jotain isompaa duunannu..

tossa on kohtuullisen lähellä stadia käytössä rantatontilla tönö jos ihmiset haluaa lähteä?
Mun puolesta lets go!
Kuulostaa aika loistavalta mun mielestä.

tossa on kohtuullisen lähellä stadia käytössä rantatontilla tönö jos ihmiset haluaa lähteä?
Mun puolesta lets go!

Haluisitko ruveta duunailemaan jotain partyja? Olis tosi jees humppailla samanhenkisten(suurin osa vissiin punttailee) ihmisten kanssa joku kerta. Jos jotain jaksat/joku jaksais järkätä, niin mä lähen mukaan ja vaihtelen vuorot siihen malliin, että saa palautua niistä bileistä muutaman päivän.:D

Back
Ylös Bottom