Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jee teit come backin :dance:Niin, koska mä oon iltavuorossa, en kerkee kirjottelee tänne :(
Jos saa tiedustella niin mihis oikee muutat?Comeback, no joo.. On ollut kiirettä tässä, huomenna pitäs alottaa muutto ja sunnuntaina olla muuttanu kokonaan. Ai niin, silti on pe & la töitä... :(
Eli koko sunnuntai pitää rehkiä ku hullu!
Tällä viikolla salillepääsemisestä on vissiin turha haaveillakaan...
Eikös silkkarit ole aika kalliit? Näin oon ainaki käsittänyt..Mielestäni ihan spedehommaa lähtä tollaseen mukaan jos ei kestä sen tuomaa julkisuutta ja muutenkin taitaa olla aika köyhä akka jos pitää silikoonien takia joku helvetin mainostatskata :D
Jos saa tiedustella niin mihis oikee muutat?

Silarit maksaa jotain 10 000e suunnilleen, joten kyllä siihen normituloinen ihminen sponssia tarttee.
Huh, mikäs siinä on kun pää on kolmatta päivää putkeen kipeenä? Meinaa mennä ärsytyspuolelle pian tää homma. Ja buranaa menee...
Unohtui tuosta aiemmasta viestistä se, että aina kun on töissä. :DAuttasko lääkärissä käynti.. jos sitä tietäs sitte mikä sitä särkyä aiheuttaa?

Voi olla että onkin, eikös me oltukin niitä sielunkumppaneita..? ;)Hoi naiset!
T-Byrd, onkohan mulla joku sympatiapäänsärky? Kolmatta päivää pieni jomotus kokoajan. Tiedä sitten johtuuko viikonlopusta, tupakasta vai näistä niskakivuista. :/
Väsyvitutuskin puskee vielä. ärripurri.