Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Safkalle! Adios homppelit. Halkopinolla tavataan.

Niin, koska mä oon iltavuorossa, en kerkee kirjottelee tänne :(

Tuli tosta suomen seksikkäin tavis threadista mieleen, että oli aika hauska juttu kun radiorockista yrittävät saada tota miraa puhelimeen niin ei akka halunnut vastata koskien tissien sponsoria ja sitä et tuleeko tissit silleen tilkkutäkkityyppisesti täyteen mainoksia. Mielestäni ihan spedehommaa lähtä tollaseen mukaan jos ei kestä sen tuomaa julkisuutta ja muutenkin taitaa olla aika köyhä akka jos pitää silikoonien takia joku helvetin mainostatskata :D

Comeback, no joo.. On ollut kiirettä tässä, huomenna pitäs alottaa muutto ja sunnuntaina olla muuttanu kokonaan. Ai niin, silti on pe & la töitä... :(
Eli koko sunnuntai pitää rehkiä ku hullu!

Tällä viikolla salillepääsemisestä on vissiin turha haaveillakaan...

Comeback, no joo.. On ollut kiirettä tässä, huomenna pitäs alottaa muutto ja sunnuntaina olla muuttanu kokonaan. Ai niin, silti on pe & la töitä... :(
Eli koko sunnuntai pitää rehkiä ku hullu!

Tällä viikolla salillepääsemisestä on vissiin turha haaveillakaan...
Jos saa tiedustella niin mihis oikee muutat?

Jos saa tiedustella niin mihis oikee muutat?

Muuta tohon kilsan päähän, isompaan kämppään vaan, ei sen kummempaa :)

Silarit maksaa jotain 10 000e suunnilleen, joten kyllä siihen normituloinen ihminen sponssia tarttee.

Silarit maksaa jotain 10 000e suunnilleen, joten kyllä siihen normituloinen ihminen sponssia tarttee.

Saahan niitä nyt halvemmallakin :wtf:

Huh, mikäs siinä on kun pää on kolmatta päivää putkeen kipeenä? Meinaa mennä ärsytyspuolelle pian tää homma. Ja buranaa menee...

Huh, mikäs siinä on kun pää on kolmatta päivää putkeen kipeenä? Meinaa mennä ärsytyspuolelle pian tää homma. Ja buranaa menee...

Auttasko lääkärissä käynti.. jos sitä tietäs sitte mikä sitä särkyä aiheuttaa?

Auttasko lääkärissä käynti.. jos sitä tietäs sitte mikä sitä särkyä aiheuttaa?
Unohtui tuosta aiemmasta viestistä se, että aina kun on töissä. :D

Kyllähän sitä lekuriin pitäis mennä jos vielä ensi viikolla jatkuu tää, mutta toistaiseksi uskon, että sää vaikuttaa ja "lievä" stressitilanne kans. Mulle vaan harvemmin mitään pääkipua tulee edes.

Mitäs pupujussikoille tänään kuuluu? Kovat on ollu tarinat tässä aamupäivällä huomaan. :)

Hoi naiset!

T-Byrd, onkohan mulla joku sympatiapäänsärky? Kolmatta päivää pieni jomotus kokoajan. Tiedä sitten johtuuko viikonlopusta, tupakasta vai näistä niskakivuista. :/
Väsyvitutuskin puskee vielä. ärripurri.

Flunssaa meinaa pukkaa päälle, eipä oo tosin piiiiitkiin aikoihin ollukkaan, et kait se on kerran vuodessa hyvä sairastaakkin.

Hoi naiset!

T-Byrd, onkohan mulla joku sympatiapäänsärky? Kolmatta päivää pieni jomotus kokoajan. Tiedä sitten johtuuko viikonlopusta, tupakasta vai näistä niskakivuista. :/
Väsyvitutuskin puskee vielä. ärripurri.
Voi olla että onkin, eikös me oltukin niitä sielunkumppaneita..? ;)

Toivottavasti sullakin toi jomotus hellittää. Hällä väliä mistä johtuukaan. :haart:

Back
Ylös Bottom