http://keskustelu.suomi24.fi/show.f...ce=2000000000000009&posting=22000000037468218 Kuka tunnustaa??:whip:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyviä rasvan hajuisia työpäiviä vaan sitten;)voi jummi jammi. pääsin koti pitsaan töihin.
Joo, no mielummin mä siellä paskaa jauhan ku makaan koppini lattialla kuolaa poskella ja orastava aamuheijari lahkeessa.Mitä helvettiä, olit tunnin kahvilla? :D Ei se näköjään teillä ole turhan tarkkaa...
Eikö sulla ole töitä siellä töissä?Joo, no mielummin mä siellä paskaa jauhan ku makaan koppini lattialla kuolaa poskella ja orastava aamuheijari lahkeessa.
Olen tekevinäni töitä, joista minulle ollaan maksavinaan palkkaa.Eikö sulla ole töitä siellä töissä?
Niin sitä pitää.Olen tekevinäni töitä, joista minulle ollaan maksavinaan palkkaa.
Mitä T-Byrd? :haart:
Helppasko jo hedari?

Oon pelkkänä toimihenkilönä, aika vapaasti saan vetää kunhan on siistit vaatteet. jotain perus kauluspaitaa tai neuletta ja farkkuja käyttelen. Kopissani olen kuitenkin aina alasti, minun valtakuntani.Niin sitä pitää.
Juuh, hjelppashan se parin napin jälkeen. Nyt taas odotellaan rauhassa, että kallo, eiku kello lyö neljä ja pääsee kotiinpäin shoppailujen kautta. Mitäköhän tänään ostaisi?
Oon ymmärtäny et oot toimistolla duunissa. Joutuuko käyttää mirriä vai selviätkö krakalla? :lol2:
:haart:
Mitäs ne toimiston tytöt tykkään kun pyörit siellä alasti? Varmaankin vierailevat jatkuvasti luonasi asioimassa?Oon pelkkänä toimihenkilönä, aika vapaasti saan vetää kunhan on siistit vaatteet. jotain perus kauluspaitaa tai neuletta ja farkkuja käyttelen. Kopissani olen kuitenkin aina alasti, minun valtakuntani.
Entäs ne kesäkissat?Niitä vanhoja harppuja mä täällä patongilla taputtelen.
Mitäs ne, kaksi par aikaa pöydän alla.Entäs ne kesäkissat?