Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi jummi jammi, taas jaksaa vartin. Kahvitauot on kiva asia.

Mitä helvettiä, olit tunnin kahvilla? :D Ei se näköjään teillä ole turhan tarkkaa...

Mitä helvettiä, olit tunnin kahvilla? :D Ei se näköjään teillä ole turhan tarkkaa...
Joo, no mielummin mä siellä paskaa jauhan ku makaan koppini lattialla kuolaa poskella ja orastava aamuheijari lahkeessa.

Mikä aamuheijari? Ainahan sulla seisoo. Testoa on koneessä enemmän kuin koko Olympian kärkikymmeniköllä yhteensä.

Jep, instant-action-erection-syndroomani aiheuttaa monasti kiusallisia tilanteita. Onneksi on niin pieni ja hento seisokki, että sen saa aina sullottua reisien väliin, ja sitten voi muina miehinä jäpittää menemään. "Näin me armeijassakin seisottiin! SIVARI! HOMO!"

Joo, no mielummin mä siellä paskaa jauhan ku makaan koppini lattialla kuolaa poskella ja orastava aamuheijari lahkeessa.
Eikö sulla ole töitä siellä töissä?

Olen tekevinäni töitä, joista minulle ollaan maksavinaan palkkaa.

Mitä T-Byrd? :haart:
Helppasko jo hedari?
Niin sitä pitää.

Juuh, hjelppashan se parin napin jälkeen. Nyt taas odotellaan rauhassa, että kallo, eiku kello lyö neljä ja pääsee kotiinpäin shoppailujen kautta. Mitäköhän tänään ostaisi? :rolleyes:

Oon ymmärtäny et oot toimistolla duunissa. Joutuuko käyttää mirriä vai selviätkö krakalla? :lol2:

:haart:

Niin sitä pitää.

Juuh, hjelppashan se parin napin jälkeen. Nyt taas odotellaan rauhassa, että kallo, eiku kello lyö neljä ja pääsee kotiinpäin shoppailujen kautta. Mitäköhän tänään ostaisi? :rolleyes:

Oon ymmärtäny et oot toimistolla duunissa. Joutuuko käyttää mirriä vai selviätkö krakalla? :lol2:

:haart:
Oon pelkkänä toimihenkilönä, aika vapaasti saan vetää kunhan on siistit vaatteet. jotain perus kauluspaitaa tai neuletta ja farkkuja käyttelen. Kopissani olen kuitenkin aina alasti, minun valtakuntani.

Oon pelkkänä toimihenkilönä, aika vapaasti saan vetää kunhan on siistit vaatteet. jotain perus kauluspaitaa tai neuletta ja farkkuja käyttelen. Kopissani olen kuitenkin aina alasti, minun valtakuntani.
Mitäs ne toimiston tytöt tykkään kun pyörit siellä alasti? Varmaankin vierailevat jatkuvasti luonasi asioimassa?

Niitä vanhoja harppuja mä täällä patongilla taputtelen.

Bikinivahausta puuhaavat. Kuumavahaa välilihaan.

Back
Ylös Bottom